AFGELAST 6e MTB Race 6 uur van 't Zand (N-Br) 26-09-2020

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik begrijp er niet zoveel van. De maatregelen zijn al heel lang bekend. Ze hebben bewust de inschrijving open gelaten. Ik krijg het idee dat ze nu een probleem ervaren dat ze teveel deelnemers hebben. Ik heb deze gereden vorig jaar en gezien de opzet zie ik het probleem met coronaproof maken niet zo. Ruimte zat, je kan starten in blokken, alles is buiten. Als ze nu tot deze conclusie komen dan begrijp ik niet zo goed wat de reden is dat ze nu denken dat het niet kan en 6 weken geleden wel. Afgelopen weekend NK streefrace gereden ( KNWU ) en daar waren amper maatregelen. Zowel publiek als rijders hoefde geeneens mondkapjes op. Komende zaterdag rij ik 3u Spaarnwoude en daar is het wel weer heel streng, maar ook daar krijgen ze het voor elkaar.
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Wat ongelooflijk balen dit...... was voor mij het doel dit jaar geworden.
mmm schakelen en zoeken naar andere uitdagingen
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Prulleman schreef: wo 9 september 2020, 22:43 Krijg met een mail dat het feest niet doorgaat...
:( :( :(
Uiteraard heb ik er wel begrip voor, maar ik baal ook echt wel.. het lukt gewoon niet in een wedstrijd te rijden dit jaar..
Al die indoor kms voor niks geweest :P
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Bijzonder, want buiten is de transmissie nihil, dat wisten we 4 maanden geleden al en is sindsdien alleen maar bevestigd.
Ondertussen is bv onze bedrijven competiitie zaalvoetbal wel gewoon gestart en voetbal ik gewoon in de zaal met minimale maatregelen.
Dus als dat al geen probleem is lijkt mij ene mtb wedstrijd buiten al helemaal geen probleem
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Brul78 schreef: do 10 september 2020, 10:24
Prulleman schreef: wo 9 september 2020, 22:43 Krijg met een mail dat het feest niet doorgaat...
:( :( :(
Uiteraard heb ik er wel begrip voor, maar ik baal ook echt wel.. het lukt gewoon niet in een wedstrijd te rijden dit jaar..
Al die indoor kms voor niks geweest :P
Als de routes er goed bij liggen gaan er nog wel wat PR's sneuvelen hoor :D
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Geen paniek heren, "de 5 van Rhenen" gaat 26-9 vooralsnog gewoon door.
Ik ga ervan uit dat jullie allemaal ruimte hebben in de agenda? :bier:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Duitse marathons kunnen ook nog een optie zijn.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Rayb81 schreef: do 10 september 2020, 21:25 Duitse marathons kunnen ook nog een optie zijn.
daar zijn er niet veel meer van helaas,..Langenberg begin oktober, verder weet ik er ff geen meer
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Giant-E schreef: do 10 september 2020, 21:18 Geen paniek heren, "de 5 van Rhenen" gaat 26-9 vooralsnog gewoon door.
Ik ga ervan uit dat jullie allemaal ruimte hebben in de agenda? :bier:
Das geen wedstrijd,..das niet voor het Eggie :winkie: Ipv 6uurs dan maar naar NK XC in Sittard op de zondag
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

schepp schreef: do 10 september 2020, 08:56 Ik begrijp er niet zoveel van. De maatregelen zijn al heel lang bekend. Ze hebben bewust de inschrijving open gelaten. Ik krijg het idee dat ze nu een probleem ervaren dat ze teveel deelnemers hebben. Ik heb deze gereden vorig jaar en gezien de opzet zie ik het probleem met coronaproof maken niet zo. Ruimte zat, je kan starten in blokken, alles is buiten. Als ze nu tot deze conclusie komen dan begrijp ik niet zo goed wat de reden is dat ze nu denken dat het niet kan en 6 weken geleden wel. Afgelopen weekend NK streefrace gereden ( KNWU ) en daar waren amper maatregelen. Zowel publiek als rijders hoefde geeneens mondkapjes op. Komende zaterdag rij ik 3u Spaarnwoude en daar is het wel weer heel streng, maar ook daar krijgen ze het voor elkaar.
Hallo heer Schep,
u heeft van ons als organisatie net een persoonlijke mail ontvangen met onze toelichting van ons als organisatie.

Groet Jan Oomen (Stichting MTB 't Zand)
Plaats reactie