AFGELAST 6e MTB Race 6 uur van 't Zand (N-Br) 26-09-2020

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

The Flying V schreef: ma 24 februari 2020, 08:16 Niks te vinden over de kosten. Iemand enig idee?

Edit: vorig jaar 25 euro per persoon.
Even aangepast in aankondiging. Inderdaad 25 euro tot 1 april nadien 30 euro pp
Groet Jan
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

japie carbon schreef: wo 26 februari 2020, 22:12
PaganiProductions schreef: wo 26 februari 2020, 14:29 ]
Ik denk het met een duo allemaal te lastig gaat worden denk ik zo met solo lijkt het mij wat makkelijker om te doen.
Je hoeft niet samen op te fiets te rijden hee, je mag gewoon om en om rijden...
Je moet om en om rijden als duo! Je krijgt een bidon met registratiechip als estafettestokje.
Groet Jan
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

PaganiProductions schreef: wo 26 februari 2020, 22:53
schepp schreef: wo 26 februari 2020, 22:20

Fiets wisselen mag meestal niet, reparaties moet je zelf uitvoeren, dus tja geen idee wat je met technische ondersteuning moet. Enige wat handig kan zijn als er iemand regelmatig nieuw eten en drinken aangeeft, hoef je het niet 6uur mee te zeulen. Als je als Duo rijdt rij je om en om, dus in geval van pech gewoon wisselen en fiets in orde maken. Er is altijd technische ondersteuning op het terrein te vinden.
Dus extra monteur heb ik niet nodig.
Ik heb wel een camelbak ter beschikking.
Camelbag in principe niet nodig. Er is in de wisselzone volop sportdrank (2 smaken) en water gratis verkrijgbaar. Sportdrank is van www.sportvoedingwebshop.com
Groet Jan
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

schepp schreef: ma 24 februari 2020, 00:09 Gaan denk ik weer voor de Duo race!
Succes :-q
Groet Jan
PaganiProductions

Jan O schreef: vr 28 februari 2020, 17:29
PaganiProductions schreef: wo 26 februari 2020, 22:53

Dus extra monteur heb ik niet nodig.
Ik heb wel een camelbak ter beschikking.
Camelbag in principe niet nodig. Er is in de wisselzone volop sportdrank (2 smaken) en water gratis verkrijgbaar. Sportdrank is van www.sportvoedingwebshop.com
Groet Jan
Ben zelf geen fan bidons dan krijg ik last van mijn handen en gevrichten dan kan ik niet drinken wanneer ik wel.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Op de MTB blijf ik ook voorstander van de Camelbak.
Veel makkelijker drinken en geen stops nodig om bidons bij te vullen (tenzij aangegeven wordt door extern).
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Vandaag route verkenning met de classique 'd Alphen. Ben benieuwd
PaganiProductions

Prulleman schreef: zo 1 maart 2020, 10:04 Vandaag route verkenning met de classique 'd Alphen. Ben benieuwd
Misschien kom ik ook eens naar Noord Brabant toen dit jaar.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Misschien wel eens leuk om in duo aan mee te doen. Heb een balletje opgegooid bij een mogelijke partner :wink:
PaganiProductions

jwolfkamp schreef: ma 2 maart 2020, 12:26 Misschien wel eens leuk om in duo aan mee te doen. Heb een balletje opgegooid bij een mogelijke partner :wink:
MIj bedoel je
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 2 maart 2020, 18:54
jwolfkamp schreef: ma 2 maart 2020, 12:26 Misschien wel eens leuk om in duo aan mee te doen. Heb een balletje opgegooid bij een mogelijke partner :wink:
MIj bedoel je
:lol:
PaganiProductions

Ik ga toch nog een aantal tochten rijden als voorbereiding mijn doel is afgetraind mogelijk aan de start te verschijnen.
Leuk feitje over mezelf ik ben dezelfde dag jarig als een Beroemende Franse XC Mountainbiker.
:D :-q
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

PaganiProductions schreef: di 3 maart 2020, 21:52 Ik ga toch nog een aantal tochten rijden als voorbereiding mijn doel is afgetraind mogelijk aan de start te verschijnen.
Leuk feitje over mezelf ik ben dezelfde dag jarig als een Beroemende Franse XC Mountainbiker.
:D :-q
Ik waardeer je aanbod, maar ga deze race toch het liefst aan met iemand die ik door en door ken en waarvan ik het niveau ken. Inmiddels heeft de beoogde kandidaat ingestemd, dus inschrijving zal spoedig volgen :-q
PaganiProductions

jwolfkamp schreef: wo 4 maart 2020, 10:55
PaganiProductions schreef: di 3 maart 2020, 21:52 Ik ga toch nog een aantal tochten rijden als voorbereiding mijn doel is afgetraind mogelijk aan de start te verschijnen.
Leuk feitje over mezelf ik ben dezelfde dag jarig als een Beroemende Franse XC Mountainbiker.
:D :-q
Ik waardeer je aanbod, maar ga deze race toch het liefst aan met iemand die ik door en door ken en waarvan ik het niveau ken. Inmiddels heeft de beoogde kandidaat ingestemd, dus inschrijving zal spoedig volgen :-q
Persoonlijk wil ik eerste liever zelf alles meemaken en kan ik verder ook mijn eigen plan trekken.
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

PaganiProductions schreef: za 29 februari 2020, 21:53
Jan O schreef: vr 28 februari 2020, 17:29
Camelbag in principe niet nodig. Er is in de wisselzone volop sportdrank (2 smaken) en water gratis verkrijgbaar. Sportdrank is van www.sportvoedingwebshop.com
Groet Jan
Ben zelf geen fan bidons dan krijg ik last van mijn handen en gevrichten dan kan ik niet drinken wanneer ik wel.
Uiteraard is de keuze vrij camelbak of bidon :D
Groet Jan
Plaats reactie