AFGELAST 6e MTB Race 6 uur van 't Zand (N-Br) 26-09-2020

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
PaganiProductions

Ja ik ben er erbij #16 Wouter van Helden 45- klasse
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

jwolfkamp schreef: wo 4 maart 2020, 10:55
PaganiProductions schreef: di 3 maart 2020, 21:52 Ik ga toch nog een aantal tochten rijden als voorbereiding mijn doel is afgetraind mogelijk aan de start te verschijnen.
Leuk feitje over mezelf ik ben dezelfde dag jarig als een Beroemende Franse XC Mountainbiker.
:D :-q
Ik waardeer je aanbod, maar ga deze race toch het liefst aan met iemand die ik door en door ken en waarvan ik het niveau ken. Inmiddels heeft de beoogde kandidaat ingestemd, dus inschrijving zal spoedig volgen :-q
Succes met de voorbereiding....inmiddels na 3 weken inschrijven 125 deelnemers. Gaat hard. https://mtbtzand.nl/inschrijven/
Groet Jan
PaganiProductions

Ondanks Corona ben ik gewoon buiten aan het biken en trainen.
PaganiProductions

JeanSmith schreef: ma 23 maart 2020, 03:04
PaganiProductions schreef: zo 22 maart 2020, 11:00 Ondanks Corona ben ik gewoon buiten aan het biken en trainen.
Ik steun je, ik doe het ook.
Kan helaas tot volgende week vrijdag niet buiten fietsen.
PaganiProductions

Hopelijk gaat de 6 uurs wedstrijd wel door.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Solo was bijna vol zag ik op Facebook... Komt ongetwijfeld door de timing, 1 van de eerste evenementen die mogelijk weer door gaat.

Dus snel ingeschreven :) (ook solo overigens, geen andere gekken kunnen vinden )
PaganiProductions

Prulleman schreef: do 23 april 2020, 19:58 Solo was bijna vol zag ik op Facebook... Komt ongetwijfeld door de timing, 1 van de eerste evenementen die mogelijk weer door gaat.

Dus snel ingeschreven :) (ook solo overigens, geen andere gekken kunnen vinden )
Dat bekend dat misschien tegen mekaar rijden als we in dezelfde klasse zitten.
PaganiProductions

Prulleman schreef: do 23 april 2020, 19:58 Solo was bijna vol zag ik op Facebook... Komt ongetwijfeld door de timing, 1 van de eerste evenementen die mogelijk weer door gaat.

Dus snel ingeschreven :) (ook solo overigens, geen andere gekken kunnen vinden )
Dat bekend dat misschien tegen mekaar rijden als we in dezelfde klasse zitten anders natuurlijk niet.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

41 jaar, dus de -45 klasse :-q
PaganiProductions

Prulleman schreef: vr 24 april 2020, 07:21 41 jaar, dus de -45 klasse :-q
Hetzelfe als mij dus.
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

Prulleman schreef: do 23 april 2020, 19:58 Solo was bijna vol zag ik op Facebook... Komt ongetwijfeld door de timing, 1 van de eerste evenementen die mogelijk weer door gaat.

Dus snel ingeschreven :) (ook solo overigens, geen andere gekken kunnen vinden )
Solo gaat inderdaad hard. Inmiddels ruim 250 deelnemers in de diverse categorieën. Volledige startlijst op de www.mtbtzand.nl of klik op deze link: https://mtbtzand.nl/deelnemers-info/dee ... ijst-2020/

Groet Jan Oomen
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

Prulleman schreef: do 23 april 2020, 19:58 Solo was bijna vol zag ik op Facebook... Komt ongetwijfeld door de timing, 1 van de eerste evenementen die mogelijk weer door gaat.

Dus snel ingeschreven :) (ook solo overigens, geen andere gekken kunnen vinden )
Solo gaat inderdaad hard. Inmiddels ruim 250 deelnemers in de diverse categorieën. Volledige startlijst (met alle gekken :lol: ) op de www.mtbtzand.nl of klik op deze link: https://mtbtzand.nl/deelnemers-info/dee ... ijst-2020/

Groet Jan Oomen
PaganiProductions

Maar zorgen dat ik zo goed als fit en sterk genoeg ben tegen die tijd dan kan het nog leuk worden.
:lol: :-q :bier:
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

PaganiProductions schreef: di 12 mei 2020, 21:41 Maar zorgen dat ik zo goed als fit en sterk genoeg ben tegen die tijd dan kan het nog leuk worden.
:lol: :-q :bier:
Je weet dat de top gewoon 6 uur lang 26-27 km/u rijdt?

Als ik naar de uitslagen van vorig jaar kijk ga ik persoonlijk voor een plekje midden in het klassement. Maar 6 uur blijven trappen is op zich ook al wel een uitdaging :)
PaganiProductions

Prulleman schreef: di 12 mei 2020, 23:10
PaganiProductions schreef: di 12 mei 2020, 21:41 Maar zorgen dat ik zo goed als fit en sterk genoeg ben tegen die tijd dan kan het nog leuk worden.
:lol: :-q :bier:
Je weet dat de top gewoon 6 uur lang 26-27 km/u rijdt?

Als ik naar de uitslagen van vorig jaar kijk ga ik persoonlijk voor een plekje midden in het klassement. Maar 6 uur blijven trappen is op zich ook al wel een uitdaging :)
Ja voor de top ga ik echt niet rijden daar zijn we niet snel genoeg voor.
Ik wil niet laatste worden.
Plaats reactie