Online inschrijven met licentie.

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Vorige week m'n licentie binnengekregen en netjes volgens de instructies proberen in te loggen. Lukt niet, ook als ik mijn password naar me toe laat mailen.

Ik heb nu maar ingeschreven voor de :-? strandrace :-? via beachbiking.nl. Ik hoop dat het goed komt.
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Gek dat iedereen nog zoveel problemen heeft met inloggen, daar heb eigenlijk al 2 jaar geen last meer van. Misschien lopen ze wat achter met nieuwe leden toevoegen? Die hele sloot funners die in ene amateur wordt, das nogal wat werk natuurlijk.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Bert Urban schreef:Bleek dat mijn inlogcode "gewoon" mijn KNWU ledenkaartnummer met een 4 ervoor was (in plaats van, zoals vermeld op de site, mijn licentienummer)
Dit had ik ook al eerder gemeld. Anyway, goed dat je ook definitief naar de amateurs gaat Rogier.
Don't just train... train right.
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

mij is 't nu gelukt, ik moest een 5 voor m'n licentie nummer gebruiken ipv een 4 :~
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Oooooooh duh, we leven in 2005
Don't just train... train right.
abuhrs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: di 11 maart 2003, 21:35
Mijn mountainbike: Rotwild
Contacteer:

Als zelfs met 5+licentienummer het niet lukt zoals in mijn geval, dan kan er nog ergens anders een probleem zijn.

In mijn geval bleek er nog een oud wachtwoord (van twee jaar terug) in het systeem te zitten, terwijl ik de laatste twee jaar geen licentie meer had.

Goede info ku je krijgen via de eerder genoemde link :

malinda@knwu.nl

Arnoud
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Malinda van de KNWU helpt je in elk geval zeer goed en snel. Dinsdagavond gemaild, woensdagochtend antwoord. Mijn uiteindelijke login had werkelijk niets te maken met m'n licentienummer, KNWU-ledenkaart of wat dan ook.

In elk geval: na een mailtje aan Malinda kan ik nu ook inloggen. :-q
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Nou ik heb nu dus ook gezeur met inloggen..dit jaar voor het eerst een licentie

4 of 5 + licentienummer invoeren werkt niet (en dan als wachtwoord postcode + geboortedatum) , en inloggen met de gegevens die ik kreeg nadat ik "wachtwoord vergeten" heb gedrukt werkt ook niet..

Ik heb een mailtje gestuurd, en ga maandag maar ff bellen want ik snap er niks van.

Of doe ik iets verkeerd?
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Kolerezooi,

kon ik eindelijk inloggen, heb ik gelijk mn inlog en gebruikersnaam maar veranderd. Met die nieuwe gegevens heb ik me gister nog een paar keer ingelogd, nu doet ie het weer niet :-?

MOet ik weer bellen...
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Ben ik de enige die af en toe niet kan inloggen? Nu weer niet, terwijl ik niks aan m'n gegevens ofzo heb veranderd kan ik toch opeens niet inloggen. Via "wachtwoord vergeten" werkt ook niet..
Plaats reactie