[12 juni 2005] Bergrace Off the Road te Arnhem (NSK)

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

FF's kan best, Bulldogs zijn misschien wat te veel van het goede inderdaad.
giantxtc4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 25 oktober 2004, 22:36
Mijn mountainbike: Trek 8500 2005
Contacteer:

Exar schreef:FF's kan best, Bulldogs zijn misschien wat te veel van het goede inderdaad.
bedankt voor het advies! aangezien een hoop mensen hier jouw advies serieus nemen :-q zal ik dit ook overnemen.
Carbon Based Lifeform
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Don't shoot the messenger! FastFreds zijn prima voor een parcours als Arnhem (harde ondergrond, stiekem is 50% verhard ofzo) maar je rijdt er wel snel mee lek en mocht het gaan regenen dan is het wat uitkijken geblazen. Je neemt natuurlijk je andere banden mee in de kofferbak voor het geval dat!
giantxtc4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 25 oktober 2004, 22:36
Mijn mountainbike: Trek 8500 2005
Contacteer:

we gaan uiteraard uit van droog weer....en de Bulldog's gaan idd mee...
mijn maat rijdt om 10.00 uur en ik heb tot 14.00 uur de tijd om te kijken wat het wordt....
Carbon Based Lifeform
Gebruikersavatar
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Epic 29er

[optimistiche ik heb geen zin om m'n banden te wisselen mode]Ik ga er ook maar vanuit dat RR dit keer voldoen. Arnhem is redelijk zandgrond dus modder/klei zal het niet worden. En vanaf woensdag beter weer, dus...........[/optimistiche ik heb geen zin om m'n banden te wisselen mode] :-q :tong
Het ligt altijd aan de banden!
mascro
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 7 juli 2004, 15:26

Lijkt mij leuk om deze te rijden ik vroeg mij alleen af hoe groot 1 ronde is? Iemand enig idee?
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Kilometertje of 6.
TBIKER
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 30 september 2002, 10:31

Anders doe ik ook wel mee. Met de studenten ofzo.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

TBIKER! Rise of the dead...
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Hoe is het met je bilmaat?
Don't just train... train right.
Gebruikersavatar
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Epic 29er

Gisteren nog ff wezen kijken daar. Ook behoorlijk nat is een bandje met lichte noppen te doen. Vooral veel 'los' zand. Klinkerpaadjes waren echter spekglad (mos+water=glad). De trappen lagen er ook mooi bij :-q :tong (nog steeds naar beneden als je van bovenaf komt..)
Met de weersverwachting van de komende week verwacht ik dat het alleen maar beter kan worden :D (en verkeer ik eens in de luxe dat er voor mij drooggereden wordt !)
Het ligt altijd aan de banden!
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Goedzo Melvin, dat zijn de nuttige posts 8)


Jij doet toch ook de 75 minuten, wat is je startnummer (staat op je rekeningafschrift)
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

MLW schreef:Gisteren nog ff wezen kijken daar. Ook behoorlijk nat is een bandje met lichte noppen te doen. Vooral veel 'los' zand. Klinkerpaadjes waren echter spekglad (mos+water=glad). De trappen lagen er ook mooi bij :-q :tong (nog steeds naar beneden als je van bovenaf komt..)
Met de weersverwachting van de komende week verwacht ik dat het alleen maar beter kan worden :D (en verkeer ik eens in de luxe dat er voor mij drooggereden wordt !)
Mag hopen dat je daar te voet hebt gekeken en niet op je mtb'tje?
Deurke
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: za 6 november 2004, 11:00

NSK Heren 75min
Gillish
Junkie XC
Jeffrey
Rinse Appelstroop
Legion
Trinity

Heren 75min:
Trainspotter
MLW
Hanz
GerbenK
Spook-E
Lucifer
Giantxtc4
Deurke

EK SS
Exar
Klara
Steelboy
Walter

Heren 150min:
Bert Urban
Guido Gorisse
Snijkoek!


Vergeten in te schrijven dus lekker achteraan starten :roll:
Cas Velocidad
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 20:17

NSK Mountainbike heeft recordaantal voorinschrijvingen binnen!

ARNHEM - Al meer dan 100 studenten hebben zich vooringeschreven voor het NSK Mountainbike dat wederom plaatsvindt tijdens de meest populaire mountainbike wedstrijddag van het jaar in Arnhem. Het NSK lijkt dit jaar alle deelnemerrecords te gaan breken.

De stichting van Berg tot Berg race organiseert dit jaar in samenwerking met Sportstichting Wageningen Universiteit (SWU) Thymos voor de negende maal het NSK Mountainbike. Het NSK wordt georganiseerd onder auspicien van Studentensport Nederland (SSN).

Veel sfeer
De wedstrijd vindt plaats in stadspark Klarenbeek te Arnhem. De locatie is vooral berucht vanwege de steile trap die in het parcours is opgenomen. Het bijzondere van deze wedstrijd is dat er bij de start-finish locatie een tent staat opgesteld van 600 m2, er live optredens van een band zijn en er een uitgebreide catering aanwezig is. Bovendien is er voor elke deelnemer een gratis kopje koffie of thee. Men kan echt spreken van een sfeervolle entourage!

Word jij Nederlands Kampioen bij de studenten?
Om 12.15 uur gaan de heren licentie en niet-licentiehouders van start voor twee NSK mountainbike titels. Drie minuten later zijn de dames aan de beurt voor DE studenten mountainbike wedstrijd van het jaar. Je kunt je zelfs nog op de wedstrijddag zelf inschrijven. Om de inschrijving sneller te laten verlopen kan je een inschrijfformulier uitprinten van de site van stichting Berg tot Berg race mocht je je nog niet hebben vooringeschreven.
Iedere student die een mountainbike heeft of kan lenen moet eens aan dit fantastische evenement hebben deelgenomen en een gooi wagen naar die nationale studenten mountainbike titel.

Inschrijving Dolphiq.nl NSK Mountainbike Marathon
De NSKMM commissie van Velocidad zal aanwezig zijn om de deelnemers te enthousiasmeren voor het NSKMM dat op 28 augustus te Houffalize zal worden verreden. Je kunt je ter plekke inschrijven voor het stoerste NSK van het jaar.

bronnen: http://www.studentenwielersport.nl, http://www.bergrace.nl, http://www.velocidad.nl
Plaats reactie