wedstrijd op de weg fietsen i.p.v mountainbike wedstrijd

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

1 mei is er in made een wielerwedstrijd ,ik als middenmootmountainbiker bij de amateurs wil morgen eens bij de amateurs wielrennen meedoen voor de fun op me racefiets ,omdat er toch geen wedstrijd is dit weekend op [havelte na dan ]maar vind ik te verweg vanuit breda.
mijn vraag is ,is dit te doen of echt heel iets anders.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ben je nog geweest? Lijkt me dat het niveau net wat hoger ligt dan bij de mountainbikers omdat er simpelweg meer wielrenners zijn.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Nou, dat niveau maak ik me nog het minste zorgen om. Koersen op de weg is toch echt wat anders dan in het terrein. Als je dacht dat ze in het terrein al gemene trucjes gebruikten...

Daarnaast gaat het echt rap, ook op punten waar je als niet ervaren wielrenner denkt "dat kan nooit zo hard"...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

ben eerste geworden met 1 trapper, :-D nee het waren rondtjes in een durp en aangezien ik alleen niet harder fiets als 34 km\h gemiddeld wil me daar niet aan wagen om met jongens mee te fietsen die 55 km\h rijden ,en als ik dan tenval kom kan ik de wedstrijd wel vergeten in berschenhoek en apeldoorn en oss dus daarom niet vind ik het mountainbiken veelte leuk voor.


had alleen wel eens van iemand willen horen die dat wel eens gedaan heeft.
Plaats reactie