Goossens-Merida MTB Trophy Holten inschrijving geopend

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

De uitslagen staan eindelijk online ben als 85 ste gefinished.
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

hanz schreef: Oh was jij dat! 8) Was dat bij die brug? Volgens mij liep ik toen te klagen over een verkeerde versnelling, kwam dat ding niet helemaal lekker op.
Yep, ik stond idd bij de brug. Haha, in mijn 2e ronde vloog ik zowat over die brug heen, zo hard knalde ik er tegen op. Was wel even schrikken.

Maar wat een teleurstelling toen ik mijn uitslag las, ik ben als 137e geeindigd in de Funklasse. Ik had gehoopt op de eerste 100 en na mijn finish had ik zelfs het gevoel dat ik bij de eerste 80 zat. Waarschijnlijk zat ik bij de start toch niet zo ver vooraan als ik dacht....
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Eerste ronde geprobeerd mijn doel van een plek bij de eerste 20 waar te maken. Goede start, vanaf plaats 48 (4e/5e startrij) gelijk richting eerste 20 gesneld. Na de eerste ronde bleek dit toch net even iets te veel van het goede en daarom tweede ronde lichtjes ingestort. Even geen macht in de benen en een hoop plaatsen verloren. 3e ronde redelijk kunnen herstellen en nog 2 plaatsen kunnen terugpakken. Waarschijnlijk had ik hoger kunnen eindigen als ik nu eindelijk mezelf eens had kunnen inhouden in de eerste ronde, maar dat blijft voor mij lastig. Daar ga ik de komende winter op trainen.

Resultaat: 36e plaats en gematigd tevreden.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

GERONIMO schreef:Ging bij mij wel redelijk voor 4 weken niet trainen athans (Zeilschool). IK heb atx, thijs en sven gezien. best wel veel valparteinen en die brug was echt stom en heb MLW nog even aangespoord dat ie harder moest gaan toen ik hem inhaalde.
Zeg dan wat man! :tong

Ik ben trouwens 154e gefinished, niet echt een topresultaat, maar het was gewoon mijn eerste wedstrijd en ik heb niet echt op mijn top gefietst, en ik ben 1 keer 10 minuutjes gestopt vanwege een val...

En Patrick had gewoon, zoals Sven gisteren al zei, even rustig aan moeten doen en verder rijden, dan was hij vast wel gefinished...
J@rno
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 26 januari 2005, 12:47
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-WORKS karton

mooi parcours zeg en nog super weer ook eerste wedstrijd buiten de marathons dan sinds lange tijd mocht als 56e opstellen bij de amateurs en kwam de 1e rondes rond de 50 door na 2 rondjes rustig maar eens een beetje gas bij en ben nog terug gereden naar de 23e plek al met al lekker dagje mja een uur blijft tog wat kort maar om nou belofte te gaan rijden voor die paar wedstrijdjes in NL vin ik ook zowat en dit is veel leuker rijden! :-q

Tot in Heeswijk Greetz Jarno
Ride The Trails Like A Devil
timmetjuh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: vr 8 april 2005, 19:39
Mijn mountainbike: Trek Elite 9.8

Jarno From Holland schreef:mooi parcours zeg en nog super weer ook eerste wedstrijd buiten de marathons dan sinds lange tijd mocht als 56e opstellen bij de amateurs en kwam de 1e rondes rond de 50 door na 2 rondjes rustig maar eens een beetje gas bij en ben nog terug gereden naar de 23e plek al met al lekker dagje mja een uur blijft tog wat kort maar om nou belofte te gaan rijden voor die paar wedstrijdjes in NL vin ik ook zowat en dit is veel leuker rijden! :-q

Tot in Heeswijk Greetz Jarno
Het is hier geen wedstrijd hoor. Af en toe stoppen voor een paar puntjes en komma's is geen schande... :wink:

Ik ben er wel bij geweest, zijnde aan de kant om even de sfeer van een wedstrijd te proeven. Volgend jaar misschien zelf eens een wedstrijdje meepakken. Oh ja, Thijs: je staat leuk op de foto :tong

Het viel trouwens wel op dat het parcours voor veel mensen toch behoorlijk zwaar was. Veel mensen vlogen keihard de eerste ronde in, om vervolgens voor de tweede keer hijgend en puffend met een lage snelheid langs te komen.

Foto's zal ik a.s.a.p het Interslet opslingeren.
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

Thijsje schreef:
GERONIMO schreef:Ging bij mij wel redelijk voor 4 weken niet trainen athans (Zeilschool). IK heb atx, thijs en sven gezien. best wel veel valparteinen en die brug was echt stom en heb MLW nog even aangespoord dat ie harder moest gaan toen ik hem inhaalde.
Zeg dan wat man! :tong

Ik ben trouwens 154e gefinished, niet echt een topresultaat, maar het was gewoon mijn eerste wedstrijd en ik heb niet echt op mijn top gefietst, en ik ben 1 keer 10 minuutjes gestopt vanwege een val...

En Patrick had gewoon, zoals Sven gisteren al zei, even rustig aan moeten doen en verder rijden, dan was hij vast wel gefinished...
IK reed al weg in de auto anders had ik zeker wel wat geschreeuwd. Ik heb Sven in Apledoorn ook al eens lastiggevallen :tong :lol: .
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
dosenboden
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 maart 2005, 10:08
Mijn mountainbike: TREK superfly
Contacteer:

Nou, dan ook maar even mijn verhaal. Inderdaad megamooiedag! Mooi parcours met lekker wat variatie en genoeg om je tanden in te zetten

Ik had me expres op tijd voor ingeschreven en kreeg startnummer 45, maar door de grote drukte bij de fun zijn ze denk ik extra vroeg begonnen met opstellen dus ik was nog op de parkeerplaats aan het sleutelen toen ik door de luidsprekers hoorde dat het opstellen begonnen was.......

Ik snel alles gepakt en naar de start om tussen de nummers 200 en hoger te mogen opstellen ( :x ) maarja.

Uiteindelijk heel hard gefiets, alleen maar bezig geweest met inhalen (wat overigens niet heel makkelijk was, in Holten) en uiteindelijk toch nog 73e gefinisched. 3e wedstrijdje en ik begin de smaak aardig te pakken te krijgen! Next gig: Kuinre (denk de 3 uurs, als die door gaat)

doos
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

weet iemand waar de foto's van de nieuwelingen online staan, ik wil zien waar mn clubgenoten nou zo lyrisch over waren :~
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

[quote="ultimateme"]weet iemand waar de foto's van de nieuwelingen online staan, ik wil zien waar mn clubgenoten nou zo lyrisch over waren :~[/quo

Zijn er dan uberhaupt foto's te vinden?
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
The XeroX
Moderator
Moderator
Berichten: 3391
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 18:46
Mijn mountainbike: bunnyhopt 1 meter!
Contacteer:

ultimateme schreef:weet iemand waar de foto's van de nieuwelingen online staan, ik wil zien waar mn clubgenoten nou zo lyrisch over waren :~
Afbeelding

:lol:
Gary Fisher Big Sur - K2 Razorback team - Planet X Zebdi - NS Suburban :D

Gary Fisher gestolen!
mario1967
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 2 mei 2004, 18:36
Mijn mountainbike: Specialized WC
Contacteer:

Fietsen leer je met vallen en opstaan.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Kijk eens wat onze Melvin heeft meegemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

:-D
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Dat shirt is nono :) bike is yes yes
Plaats reactie