Goossens-Merida MTB Trophy Holten inschrijving geopend

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Ik heb hem iig wel uitgereden, ben zelf ook 2 keer onderuit gegaan, waarvan 1 keer zo hard dat ik echt even een pauze van een minuutje of 10 moest nemen omdat ik geen adem meer kreeg. (Ik schoot naar beneden bij dat scherpe bochtje heuvelaf)

Maar ik ben in ieder geval zeker niet ontevreden over zoals ik de wedstrijd gereden heb. Ik heb hem in ieder geval uitgereden en ik deed vooral mee om een beetje te proberen wat ik kan, en om van de sfeer te proeven. De prestaties komen later wel! :-q
sokosoko
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 23:40
Mijn mountainbike: cube ltd5
Contacteer:

Was mijn eerste mountainbike 'wedstrijd'. En uitgereden. Ik vond het zkr een mooi parcours, alleen jammer dat het zo ontzettend druk was. Zat vaak te lang achter bepaalde mensen omdat inhalen gewoon niet mogelijk was. Ondanks dat was het wel super gaaf, alleen miste ik wel een beetje het wedstrijd element. Maar zkr voor herhaling vatbaar.
Gajt
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 15 januari 2005, 19:36
Mijn mountainbike: Cannondale Flash
Contacteer:

Heb vandaag ook m'n eerste funklasse wedstrijd gefietst,
Startte redelijk vooraan, nummer 51, kwam ook wel aardig goed weg maar in de 2e of 3e bocht, linker doordraaier, ging d'r een op z'n snufferd recht voor m'n neus. Ik dwars over z'n fiets heen, en ook aan de grond. M'n fiets op de kop geparkeerd, is ook een prestatie, toch nog iets gepresteerd vandaag. :-{

Hele wedstrijd dus al meteen in duigen. :( Bijna het complete startveld is me bij die val voorbijgegaan volgens mij, sorry dat ik niet gezwaaid heb. Restte niks anders dan te beginnen aan een inhaalrace, maar ja als je zo ver naar achteren rijdt, al die opstoppingen en mensen die de bulten niet op komen, en het bruggetje niet over willen, durven, kunnen? :~ dan schiet het ook niet erg op.

Heb eigenlijk geen moment meer echt lekker gefietst, alhoewel het later wel steeds beter ging. Heuvelop ging het wel weer lekker. Ben benieuwd wat ik er nog van gemaakt heb. Enfin, volgende keer beter, het parcours was wel :-q
Of Neethan
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Was weer een leuke wedstrijd!
De start ging niet goed, was een kerel voor me die uit de pedalen ging en ik reed tegen zn wiel.. paar plaatsen verloren.

Rest van de wedstrijd mensen ingehaald, volgens mij ben ik 49e geworden bij de amateurs.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Ik heb net ook nog bij de elite's gekeken, gaat best hard... :tong Ook leuk dat mijn dorpsgenoot (Axel Bult) vierde is geworden! Van harte jongen! :D

Ik heb foto's ten overvloede gemaakt, helaas ben ik geen professionele fotograaf en is het niet zo veel bijzonders... :tong
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Wat een startveld vandaag bij de Funklasse, ruim over de 200 ! Ik kon de eerste ronde weer met de 40 mee, ongeveer tot de 2e helft van van de 2e ronde. Daarna moest ik passen en verloor ik tot de 3e ronde heel veel plaatsen. Ik kon mijn ritme in de 3e ronde weer terugpakken en kon ik ondanks problemen met de versnellingen nog weer een plek of 10 terug pakken.

Ik was wel helemaal kapot. Ik heb na mijn wedstrijd onze Hanz nog een paar keer vooruit lopen gillen, hij riep nog wat terug,ik kon alleen niet verstaan wat dat was.

Wat ik alleen niet goed vond vandaag, was dat de brug er in bleef zitten bij de jeugd, dit was voor de kleinsten gewoon te gevaarlijk. Ik ben met nog een toeschouwer op de brug gaan staan om ze op te vangen wanneer ze dreigden te vallen.

Ooh ja, ATX was er vandaag echt bij ! Ik heb hem live naast me in het startveld gezien !
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Lucifer schreef:Ik heb na mijn wedstrijd onze Hanz nog een paar keer vooruit lopen gillen, hij riep nog wat terug,ik kon alleen niet verstaan wat dat was.
Oh was jij dat! 8) Was dat bij die brug? Volgens mij liep ik toen te klagen over een verkeerde versnelling, kwam dat ding niet helemaal lekker op.

Je gegil heeft me wel gestimuleerd, alleen jammer van mn slechte start :-q
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

Ging bij mij wel redelijk voor 4 weken niet trainen athans (Zeilschool). IK heb atx, thijs en sven gezien. best wel veel valparteinen en die brug was echt stom en heb MLW nog even aangespoord dat ie harder moest gaan toen ik hem inhaalde.
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
Gebruikersavatar
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Epic 29er

GERONIMO schreef:Ging bij mij wel redelijk voor 4 weken niet trainen athans (Zeilschool). IK heb atx, thijs en sven gezien. best wel veel valparteinen en die brug was echt stom en heb MLW nog even aangespoord dat ie harder moest gaan toen ik hem inhaalde.
Ah, was jij dat :-q Maareh, je moet wel leren afdalen, want dat zag er natuurlijk niet uit :tong
Opzich wel lekker gereden, vanaf plek 14. Met de start en ronde één bij de eerste 40, dus de ellende veelal voor kunnen blijven. Maar zoals het hele seizoen al geen inhoud om die plek vol te houden. Daarna in de afdaling van achteren aangetikt en lomp op m'n plaat gegaan, inclusief de aantikker + fiets. Bij het uit de knoop halen zeker 10 plekkies verloren en de wedstrijd uitgereden zonder verdere fratsen. Geen idee hoeveel, denk wel bij de eerste 100. (vlak achter Geronimo zeg maar.....maar die is nog jong :-{ )
Ennuh, ATX knalde er vanaf ronde 1 goed in.....om vervolgens na 1,5 rondje af te stappen
Het ligt altijd aan de banden!
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Flink trainen van de winter MLW :wink:
patrick op mtbsport.nl schreef:heb hem vandaag gereden, start was super, lag een ronde lang op plek 38, helaas na het verzorginsgebied te hebben doorstoken kreeg ik behoorlijke steken i mijn hart, en ben eruit gestapt. toch nog een stukje geprobeerd, maar dit ging weer fout.
Het ging onze patrick dus niet echt goed af, waarschijnlik beetje te hard van stapel gegaan.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

En Jeffrey, jij was dr niet he?
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

MLW schreef:
GERONIMO schreef:Ging bij mij wel redelijk voor 4 weken niet trainen athans (Zeilschool). IK heb atx, thijs en sven gezien. best wel veel valparteinen en die brug was echt stom en heb MLW nog even aangespoord dat ie harder moest gaan toen ik hem inhaalde.
Ah, was jij dat :-q Maareh, je moet wel leren afdalen, want dat zag er natuurlijk niet uit :tong
Opzich wel lekker gereden, vanaf plek 14. Met de start en ronde één bij de eerste 40, dus de ellende veelal voor kunnen blijven. Maar zoals het hele seizoen al geen inhoud om die plek vol te houden. Daarna in de afdaling van achteren aangetikt en lomp op m'n plaat gegaan, inclusief de aantikker + fiets. Bij het uit de knoop halen zeker 10 plekkies verloren en de wedstrijd uitgereden zonder verdere fratsen. Geen idee hoeveel, denk wel bij de eerste 100. (vlak achter Geronimo zeg maar.....maar die is nog jong :-{ )
Ennuh, ATX knalde er vanaf ronde 1 goed in.....om vervolgens na 1,5 rondje af te stappen
Dat was ik ja, dat afdalen die afdaling was me wat te link wou geen risico nemen met oog op de apeldoornse kampienschappen. En ja ik ben pas 15 :-D .

enuhh..atx dat dacht ik al ik had hem bij de start ingehaald en vervolgens niet meer gezien maar hij was wel eerder bij de auto :~ .
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
Gebruikersavatar
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Epic 29er

Dat was ik ja, dat afdalen die afdaling was me wat te link wou geen risico nemen met oog op de apeldoornse kampienschappen. En ja ik ben pas 15 :-D
Apeldoorn, da's toch pas over 4 weken :-D Genoeg hersteltijd :-q Maar zonder gein Goed gereden :-q
Het ligt altijd aan de banden!
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

MLW schreef:
Dat was ik ja, dat afdalen die afdaling was me wat te link wou geen risico nemen met oog op de apeldoornse kampienschappen. En ja ik ben pas 15 :-D
Apeldoorn, da's toch pas over 4 weken :-D Genoeg hersteltijd :-q Maar zonder gein Goed gereden :-q
Dankje :-D :-q , ben nu ook kapot ga maar eens slapen :oops: .
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

hanz schreef:En Jeffrey, jij was dr niet he?
Nee lieverd, ik ben net terug van een optreden in Zeeland (ook leuk). Vond het jammer dat ik er niet bij was, mijn broer was er wel maar ik hoor het morgen wel hoe het hem af ging. (misschien dat jij het weet, Orbea fiets, blauwe helm, even lelijk als ik).
Don't just train... train right.
Plaats reactie