Paasbike nieuwkuyk 17 april

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Allemaal veel plezier toegewenst. Misschien dat ik vanmiddag even die kant op kom fietsen, zou mijn km aantal van de laatste maand of zo ook gelijk weer verdubbelen... :-{
spikes ice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 16 april 2004, 20:56
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2018

nou ben net terug... was wel een leuk rondje lekker weer ook nu effe wachten op de uitslag en de foto's
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ging wel weer lekker. Start was slecht waardoor ik wat opgehouden werd in het begin. Daarna nog flink wat mensen in kunnen halen gelukkig.
Don't just train... train right.
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

was zeker een mooi rondje, alleen bij de fun was het echt nog van die dikke plakkerige modder, was wel zwaar om doorheen te komen..
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Leuk rondje! Leuke wedstrijd! Kutuitslag! :tong

Desondanks toch een leuke dag gehad, mijn eerste wedstrijd waarin ik niet ben gevallen, en de eerste wedstrijd waar ik lol aan heb gehad... :-q
spikes ice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 16 april 2004, 20:56
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2018

Thijsje schreef:Leuk rondje! Leuke wedstrijd! Kutuitslag! :tong

Desondanks toch een leuke dag gehad, mijn eerste wedstrijd waarin ik niet ben gevallen, en de eerste wedstrijd waar ik lol aan heb gehad... :-q
haha zo hoort het bij iedere wedstrijd toch... de uitslagen komen dan van zelf wel :-q
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Laten we daar maar vanuit gaan... :D
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Start ging wel redelijk, daarna alleen maar plaasten verloren. Werd aan alle kanten ingehaald, kon niemands wiel houden en het ging echt gewoon klote! Toen ik rond de 120e plek lag heb ik maar opgegeven :oops:
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Aldus een gefrustreerde Hans... :D
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Ik heb dan niet opgegeven, maar het ging van geen kant. Nu maar even rust pakken zodat ik niet voor jan lul naar Oldenzaal rijd.
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Exar schreef:Ik heb dan niet opgegeven, maar het ging van geen kant. Nu maar even rust pakken zodat ik niet voor jan lul naar Oldenzaal rijd.
En tussen de koters ging het nog wel zo goed.

Ik heb voor het eerst in m'n amateurcarriere prijzengeld gereden. 19e, goed voor maar liefst zes hele euro's :-q.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Ronald, jij bent goed bezig dit jaar ofniet?
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

hanz schreef:Ronald, jij bent goed bezig dit jaar ofniet?
Ja, best wel. Ik hoopte er al wel een beetje op. Vorig jaar had ik nogal een slechte winter gedraaid en kon ik toch in Honselersdijk al tot een 26e plaats komen. Daarna maakten ziekte en blessures een verbetering van dat resultaat helaas niet mogelijk.

Eind vorig jaar was ik voldoende hersteld van mijn blessures om goed en leuk (Belgische toertochten, La Palma) te kunnen trainen in de winter. Door verantwoorder te trainen, allerlei oefeningen van de fysio en goede voeding hoop ik nu blessurevrij te blijven, zodat ik de stijgende lijn kan blijven doorzetten.

Er wordt naar mijn idee harder gereden dan vorig jaar en er zijn vaak een stuk meer deelnemers. Voorlopig ben ik dus al hartstikke blij als ik vaker bij de eerste twintig kan finishen en een deel van mijn inschrijving kan terugverdienen :-D.
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Het ging lekker jaa vandaag bij de junioren ( in het ziekenhuis ge-eindigd :-{ ) Start ging echt lekker. Ik moest achteraan starten en lag ongeveer op de 15e plek, zo'n 200 meter na de drop off kwam ik hard ten val. Ik heb nog anderhalve ronde doorgereden maar had te veel last van mijn pols. Ik ben toen op de grond gaan liggen naast het parcours en er kwam een E.H.B.O'er en die stuurde me door naar het ziekenhuis. Gelukkig niet mijn pols gebroken ( scheelde niet veel ) ik had ook mijn stuur in mijn buik gekregen en aan de hand van een bloed test werd er gekeken wat er aan de hand was. Het aantal witte bloedlichaampjes was te laag en ze wilde me een nachtje ter observatie houden. Dit zag ik zelf nie zo zitten omdat ik me "fit" voelde. De zuster vond het ook niet nodig maar de chirurg had door de telefoon gezegd dat het beter zou zijn om een nachtje te blijven. Ik ben uiteindelijk gewoon naar huis gegaan en ik voel me weer prima, al is mijn pols wel heel gevoelig.

Volgende keer beter :-q

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Mmm vette pech bart, succes met je herstel
Plaats reactie