of dat zaterdag in de sneeuw gaat lukken is natuurlijk de vraag

het lukt altijd Fred.Dreezz schreef:bij een wedstrijd verwacht ik natuurlijk wel hardlopen, The Giant Menof dat zaterdag in de sneeuw gaat lukken is natuurlijk de vraag
Yes, duo-sprint omdat duo-lang al vol wassieger schreef:Zijn er nog mensen vanuit hier die naar heerenveen gaan? (31-01 ) ook heb ik mij ingeschreven voor Norg (15-02) en de triathloon (6-04)
Maar in ieder geval als eerste over en met een behoorlijk voorsprong op het gehele veld binnen.L3X schreef:Yes, duo-sprint omdat duo-lang al vol wassieger schreef:Zijn er nog mensen vanuit hier die naar heerenveen gaan? (31-01 ) ook heb ik mij ingeschreven voor Norg (15-02) en de triathloon (6-04)
leuk om te lezenDreezz schreef:netjes, Sieger!
jullie hadden meer drek dan wij zo te zien!
Ik heb meegedaan aan de Henschotermeergames wintereditie, lange duathlon.
Dat was een potje afzien!
2 Rondes hardlopen langs de waterkant, door (mul) zand en sneeuw. Fietsen over glibberige en besneeuwde paden, en als toetje... nog een keer hardlopen (terwijl ik inmiddels behoorlijk kapot was).
Maar... de funfactor was groot, en ik heb er van genoten. De kuiten zijn stijf, een lange pittige wedstrijd/training zit in de knip!
Ik zat uiteindelijk 15 seconden achter Guido Vroemen, da's niet slecht volgens mij.
14e overall, en 4e man 40+ (met binnen een minuut 2 40+-ers voor me).