30-10-2021 Marathon Oldebroek

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Rutger S schreef: do 30 september 2021, 12:41
fv1262 schreef: do 30 september 2021, 11:28 De marathon wordt verreden onder auspiciën van de KNWU.

Je kunt kiezen om voor eenmalig 5 euro op de dag zelf een daglicentie (voor verzekering) af te sluiten als je niet in het bezit bent van een KNWU licentie (startlicentie of wedstrijdlicentie)
Ook is er de mogelijkheid om een startlicentie aan te vragen bij de KNWU.
Als u nu een startlicentie aanvraagt zal het laatste kwartaal van dit jaar 2021 geen factuur worden gestuurd voor het KNWU lidmaatschap.
De laatse kan interessant zijn als je voornemens bent om meerdere wedstrijden te gaan rijden. (bv GOW of VMC)
Voor meer informatie klik op https://www.knwu.nl/kenniscentrum/renner/startlicentie of neem zelf contact op met de KNWU.
Of neem contact op met de KNWU! Echt.. die geven geen , of tegestrijdigen antwoorden. Net als jij overigens.
Je kan dus nu wel weer een daglicentie aanvragen ipv een startlicentie?
En wat houdt die verzekering dan in en waarom heb ik die nodig? wat wordt er extra gedekt dan naast mn eigen WA en ziektenkosten verzekering
Velen hebben ook nog een NTFU verzekering
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik heb een poging gedaan om op de knwu site een startlicentie aan te vragen zonder te betalen,.....ik hoef denk ik aan niemand te vertellen of het gelukt is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus gewoon lekker inschrijven en trappen. Ik heb al aan meerdere licentie wedstrijden meegedaan zonder wat voor licentie dan ook en nergens een probleem. :-q
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

schepp schreef: ma 4 oktober 2021, 17:26 Ik heb een poging gedaan om op de knwu site een startlicentie aan te vragen zonder te betalen,.....ik hoef denk ik aan niemand te vertellen of het gelukt is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus gewoon lekker inschrijven en trappen. Ik heb al aan meerdere licentie wedstrijden meegedaan zonder wat voor licentie dan ook en nergens een probleem. :-q
Dat lukt idd niet had voor mn vriendin al gekeken ook ivm de VWC,die is nog lid, wist niet eens dat ze daarnaast ook nog een startlicentie moest ,aanvragen en dat ze helemaal niks kan met alleen het basislidmaatschap (lekker verwarrend ook) Zien tegen die tijd wel of het beetje fatsoenlijk weer is om inteschrijven.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Lekker die KNWU…
Een en al onduidelijkheid, brengen zo organisaties in de problemen en door het verplicht stellen van een licentie werpen ze een flinke barrière op om deel te gaan nemen aan evenementen.
Lijkt mij niet positief voor de sport.
Zo loop je ook kans dat je talenten gaat missen.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Rutger S schreef: ma 4 oktober 2021, 19:27
schepp schreef: ma 4 oktober 2021, 17:26 Ik heb een poging gedaan om op de knwu site een startlicentie aan te vragen zonder te betalen,.....ik hoef denk ik aan niemand te vertellen of het gelukt is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus gewoon lekker inschrijven en trappen. Ik heb al aan meerdere licentie wedstrijden meegedaan zonder wat voor licentie dan ook en nergens een probleem. :-q
Dat lukt idd niet had voor mn vriendin al gekeken ook ivm de VWC,die is nog lid, wist niet eens dat ze daarnaast ook nog een startlicentie moest ,aanvragen en dat ze helemaal niks kan met alleen het basislidmaatschap (lekker verwarrend ook) Zien tegen die tijd wel of het beetje fatsoenlijk weer is om inteschrijven.
Kan me niet voorstellen dat ze bij de Vwc een startlicentie gaan vragen
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Dat hele KNWU komt op mij over als een oude doos vol dinosauriërs die al lang met pensioen hadden gemoeten.
Vreemde regels, totaal gebrek aan communicatie, en algehele digibeetheid.
Van mij mag zo'n organisatie wel eens op de schop :-{

Zouden wij MTBers daar als enige problemen mee hebben, of gaat alles bij het wegwielrennen wel op rolletjes?
JK11
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 oktober 2016, 20:53
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SL

Mooie taak voor Wouter Bos :-D
Bamboocha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 167
Lid geworden op: ma 12 april 2021, 15:02
Mijn mountainbike: Ghost Lector fs

Deze week nog regen, maar heel volgende week lijkt droog te blijven 👍. Als het weer zo blijft ben ik van de partij.
Trek fuel 90
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine

Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
Ghost Lector fs sf
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Bamboocha schreef: ma 18 oktober 2021, 09:54 Deze week nog regen, maar heel volgende week lijkt droog te blijven 👍. Als het weer zo blijft ben ik van de partij.
Dan hoop ik voor je dat je nog kan inschrijven. Het was eigenlijk al vol maar er zijn nog 65 extra stuurbordjes beschikbaar
Bamboocha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 167
Lid geworden op: ma 12 april 2021, 15:02
Mijn mountainbike: Ghost Lector fs

Het is nog gelukt om 1 van de 65 extra stuurbordjes te bemachtigen :-q . Op de dag zelf alleen nog een daglicentie kopen. Ik heb er zin in.
Trek fuel 90
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine

Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
Ghost Lector fs sf
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

I.o.


Er kan zaterdag NIET meer worden bijgeschreven!!

Verder waren er gisteravond nog 10 stuurbordjes over. Op=op
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

don`t shoot the messenger!! :-q :winkie:

Marathon Heerde Oldebroek 30 oktober.
GOED NIEUWS,
het is ons gelukt om toch nog 75 startplaatsen erbij te krijgen. we hebben de leverancier bereid gevonden om ons toch nog 75 stuurborden/chips te leveren.
we hebben inmiddels de inschrijving weer open gezet tot woensdagavond 24:00 uur. hierna is er geen mogelijkheid meer om in te schrijven. ook op de dag zelf kan er niet worden bijgeschreven.
starttijden:
Heren 120 km 09:00 uur
Dames 120 km 09:05 uur
Heren 80 km 09:15 uur
Dames 80 km 09:20 uur
er zal verzorging zijn onderweg.
inschrijven via www.inschrijven.nl
Gebruikersavatar
Daantje050
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: do 4 juni 2020, 21:53
Mijn mountainbike: Canyon AL SL 7.0

Weet iemand ook hoe het werkt met de daglicentie ? Kun je deze aanvragen bij het ophalen van het stuurbordje ? of moet je dit vooraf via internet doen ? Via de knwu site is er niks over te vinden...
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Daantje050 schreef: wo 27 oktober 2021, 11:30 Weet iemand ook hoe het werkt met de daglicentie ? Kun je deze aanvragen bij het ophalen van het stuurbordje ? of moet je dit vooraf via internet doen ? Via de knwu site is er niks over te vinden...
Zie hier: http://atb-vereniging-oldebroek.nl/joom ... trijd.html

€5 meenemen.
TCN77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 14 december 2007, 20:41

Weet iemand of er bevoorrading is vanuit de organisatie ? Of is het zelf eten en drinken meenemen ? Kan er weinig over vinden.
Plaats reactie