15-7-2017 - Salzkammergut Trophy Bad Goisern (AT)

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
matthiav
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 15 maart 2017, 11:43

Ok, bedankt voor de reacties! Dat is toch al een beetje geruststellend. Vandaag viel het weer ook beter mee dan voorspeld, al blijven alle verschillende weerstations unaniem pessimistisch voor morgen. Fingers crossed :)
matthiav
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 15 maart 2017, 11:43

Ik heb jammer genoeg de remmen dichtgeknepen na 70 km. Fysiek zat het allemaal prima maar ik was door alle regen al zo doordrongen van de koude.. Het blijft een zwak punt van me, regen + fiets = koude. Nochtans fiets ik dan met een gabba, kniestukken, overschoenen, handschoenen etc.. Terwijl de helft van de renners daar 'vrolijk' doorfietst in een zomertenue. Hoe zij dat doen, toch een raadsel. Ontzettend veel respect voor alle finishers, toch ca. 300 renners van de 570 gestarten, want het heeft toch tot 20h 's avonds quasi non-stop geregend, en niet zomaar een beetje miezer.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik heb die dag vanaf huis regelmatig op doorkomst tijden, regenradar en webcam gekeken maar het was idd geen feestritje deze uitvoering.
Zijn van die dagen dat ik marathons niet meer mis :lol:
Overigens wat een winnaar die Konny Looser met maar liefst 51 minuten voorsprong op nummer 2. Bizar zo'n voorsprong. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

Het was zeker geen feestritje. hahaha. Maar ja wel uitgereden en maar 20 minuten langzamer als vorig jaar. Met mijn 134 positie ben ik eigenlijk best tevreden. Onderweg ook meerdere keren gedacht om er ook met op te houden gelukkig toch niet gedaan. Ik was ook mijn regenjas vergeten hoe stom kan je zijn. Maar na halverwege de rit kreeg ik een ingeving om zo'n warmhoudfoliedeken onder mijn shirt te wikkelen en dat scheelde heel veel. Met klimmen lekker warm en met afdalen was het net niet koud genoeg.
Vanmorgen toen ik weg ging uit Hallstatt gelijk maar weer een kamer gereserveerd voor volgend jaar.
Ik moet en zou die tijd van Fred gaan halen. Hahaha.
Laatst gewijzigd door HAAS-RENSWOUDE op di 16 juli 2019, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus zak maar zegge
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

HAAS-RENSWOUDE schreef: ma 15 juli 2019, 22:12Ik moet en zou die tijd van Fred gaan halen. Hahaha.
Goed je best doen zou ik zeggen, ik wil ook een keer van het clubrecord af......
HAAS-RENSWOUDE schreef: ma 15 juli 2019, 22:12Maar ja wel uitgereden en maar 20 minuten langzamer als vorig jaar.
Dan heb je dat heel goed gedaan :-q , want de winnaar van dit jaar (dezelfde als vorig jaar) had nu 50 minuten meer nodig.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie