MTB Marathon Zierenberg

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

schepp schreef:Deze gaan we nog wel een keer rijden. Heerlijk fietsweer en vooral een leuk parcours. Lekker afwisselend snelle afdalingen, leuke trails en gewoon weer prima organisatie.
:-q +1
We Are Basta
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Dat was inderdaad een hele fijne marathon, genoten van het weekend. Organisatie dikke prima en de route was ook bovenverwachting mooi. Gezellig dorpje ook, doet me denken aan Rhens, zo midden op een oud pleintje starten en finishen.

De omgeving zelf is ook heel mooi, nog even rond gekeken bij Kassel op het Wilhelmshöhe.

Enige kanttekening op de marathon is de passage over een drukke parkeerplaats, dat was wat minder ideaal. Hadden ze misschien ff een stukje af kunnen zetten, maar ach ging allemaal ook wel.

Mijn wedstrijd ging eigenlijk verder ook prima. Na slechte prestaties in Rhens en Amerongen(waar ik gewoon heb zitten toeren) ging dit weer aardig lekker. Eerste ronde niet gek laten maken door het snelle starten van anderen en 2 keer bijna dezelfde rondetijd gereden. De derde ronde was een 3 minuten langzamer ofzo want ik begon het toch wel te voelen, maar alsnog niet te veel verval. Uiteindelijk in 4u en 7min over de finish. In topvorm had 't misschien sneller gekund maar er zat niet veel meer in, dus dikke prima.
Dino schreef:
schepp schreef:Deze gaan we nog wel een keer rijden. Heerlijk fietsweer en vooral een leuk parcours. Lekker afwisselend snelle afdalingen, leuke trails en gewoon weer prima organisatie.
:-q +1
Zeg Dino, waar ben jij gefinished dan? Er kwam me op de startklim nog iemand voorbij met een Norco Revolver .. die zie je niet zo vaak, haha.
Plaats reactie