Hel van Groesbeek - 8-4-2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Tjeerddenhouter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: di 18 juni 2013, 15:41
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC 29

Nou ik ben dus niet de enige, maar ook ik bied mijn ticket aan voor de 105km
Stuur even een PB
nistelrode
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 november 2014, 15:33
Mijn mountainbike: cannondale F29 team

Frank van Beek schreef:Aangeboden 70km startbewijs voor de marathon van aankomende zondag.
ik wil die wel hebben (pb gestuurd)
rutgervd1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 14 augustus 2009, 17:08
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Hier ook een inschrijving vd 100km over. Bij interesse graag een pb.

Inmiddels vergeven !
Laatst gewijzigd door rutgervd1 op za 7 april 2018, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
RogerMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 160
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 13:02
Mijn mountainbike: Turner Sultan dw-link 2011, Cannondale F1000 2004

I.v.m. prive omstandigheden bied ik ook mijn ticket voor de 105km aan. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt.

Verkocht.
Laatst gewijzigd door RogerMTB op za 7 april 2018, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Maarten_1990
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 14 september 2016, 10:20

Ivm ziekte gaat het mij niet lukken de 70km te fietsen. Daarom bied ik mijn ticket aan. Bij interesse graag een PB.

VERKOCHT
Gebruikersavatar
Timl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 29 december 2010, 22:32

mocht iemand nog zijn 70km ticket kwijt willen... graag PB
Tinus96
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 4 september 2012, 20:51

Nog een 105km startbewijs beschikbaar vanwege uitvallen teamlid. Pm maar als je interesse hebt.

Inmiddels vergeven....
Laatst gewijzigd door Tinus96 op za 7 april 2018, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

Ik heb interesse in een ticket. 70 of 105 km

Bel me maar.

Voorzien
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Het parcours ligt er prachtig bij. Dus dat wordt morgen het gas erop!
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Waar zijn de foto’s te vinden van die 80 fotografen die er stonden te flitsen overal??
Pathologisch Mountainbiker
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

Montferbiker schreef:Waar zijn de foto’s te vinden van die 80 fotografen die er stonden te flitsen overal??
O.a. hier: https://www.oypo.nl/5057A2BA190EEE84" onclick="window.open(this.href);return false;
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Lodzware editie. Uiteindelijk geeft de speedsensor een afstand van 115 km aan; 10 km meer dan de organisatie aangeeft. Los daarvan een top evenement met een perfecte organisatie. Alleen de motocrossbaan moet mijns inziens er echt uit. Heeft geen enkel meerwaarde. Gewoon in blokken starten. Was niet mijn dag. Had al na 1 ronde kunnen stoppen, na 2 ronden moeten stoppen en ronde 3 was om te vergeten. Kon me voornamelijk daardoor redden dat ik in ronde 3 tot km 16 in het achterwiel van een duo mocht zitten en wat kracht kon bijtanken. De rest was rijden op karakter. Ronde 3 was ca 7 minuten langzamer dan ronde 2; een behoorlijk verval. Tot mijn verbazing werd ik in ronde 3 niet eens ingehaald en kon toch nog ca 10-15 plekken opschuiven. Geeft aan dat het iedereen blijkbaar zwaar had. Parcours was mijns inziens aanzienlijk moeilijker dan in de laatste 4 edities en volgens mij ook aanzienlijk langzamer. Een aantal stukken liepen voor geen meter. Erbij kwam de temperatuur. Mijn lichaam was hier blijkbaar nog niet aan gewend. Hoop dat Sundern-Hagen beter loopt.

Bizar dat van de 490 starters op de lange afstand slechts 197 de finish hebben gehaald.
Laatst gewijzigd door rokl op zo 8 april 2018, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Ik ben inderdaad een van de 105 rijders die maar 70 hebben gereden. Dit meer omdat ik flink met mijn rugpijn zit en niet heel fit ben....Ik vond het wel mooi zo! Indd een zwaardere editie dit jaar, wel mooi vond ik!
Pathologisch Mountainbiker
Gebruikersavatar
qeubee rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 4 mei 2014, 20:10
Mijn mountainbike: Olympia bullet Turboprop

Idd ja. Gewoon in blokken van 1 minuut gaan starten, crossbaan Leverd allen maar ergernis op met 1 - 2 spoortjes a 490 bikers. Dat gekronkel om omgevallen bomen heen hoeft van mij ook niet in een race. Organisatie is verder zwaar top :-q
Zonder lichamelijk malleur had ik denk ik ook bij 2 rondjes gestopt, nu al bij 1,5. phoe phoe
lead in the back and let others believe they are in front :tong
... °/__ /™
( + ) ¶=( + ) ...:::::::::::
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Heerlijke dag mountainbiken, met een prima organisatie. Ik heb de 70km gereden en zat na 20 km tegen een boom gekwakt... Die bomen zijn hard, vervolgens stuurscheef, en best klap op het frame gehad. Na 10km toch maar nog even aan de kant en alles controleren en vastzetten want het was rammelen over de wortels. Maar DNF was vandaag geen optie, hierdoor op trainingsmodus verder gereden en echt genoten.
In ronde 2 na de stenenafdaling langs het veld toen ik net het bos in reedt was er achter mij een hele harde klap en ijzingwekkend hard geschreeuw.... Het klonk echt niet prettig en ik hoop dan ook dat het slachtoffer het goed maakt.
Plaats reactie