MTB marathon Amerongse berg - Amerongen 2019

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Victor Valkhof schreef: di 30 juli 2019, 12:54 Was een leuke marathon, wat ik wel wat vervelender vond dat iedereen door het bos naar voren liep om naast het pad te gaan staan bij de start. Ik was redelijk op tijd,en sluit gewoon netjes achteraan in de rij op het pad. Met als gevolg dat ik nog bijna achteraan sta. 2 rijen hekken was hier beter geweest. Voor de rest een goede organisatie
Het plaatsen van hekken is op dit moment logistiek niet haalbaar voor de kleine organisatie, wel heb ik er persoonlijk op toegezien dat mensen niet van voor "aansluiten" Het blijft een irritant fenomeen!. Overigens zijn er dan altijd weer enkele mensen die hun fiets over de hekken gaan tillen. Had ik wel het idee dat de start vrij vlekkeloos verliep door dat er sowieso meer ruimte was en het startpad over de hele breedte goed berijdbaar was.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Voor de volledigheid de eindscore van foto's voor KiKa.
Eergisteren toch een bedrag van 80,- euro kunnen overmaken aan het goede doel.
Afbeelding

Iedereen die heeft bijgedragen hartelijk bedankt en wie weet tot de volgende marathon
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Goed bezig Fred ! thanks
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Top gedaan Fred👌🏻
Fortune favors the brave!
Plaats reactie