7-4-2019 Hel van Groesbeek 2019!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Tussen al de verkoop perikelen, man! Wat wordt het weer mooi weer. De tanlines kunnen weer bijgewerkt worden hoor :-q
Laatst gewijzigd door Bonanza op za 6 april 2019, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Beeldvullend
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 16:26
Mijn mountainbike: Heeft twee wielen

Wrijf het er maar in ;)

Startbewijs 105 is weer beschikbaar. Tegen aanschafprijs over te nemen.
Raba81
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 29 januari 2015, 16:27

Verkocht !!!
Door omstandigheden kan ik niet mee doen. Ik heb nog een startnummer voor de 70 km in het eerste start vak tegen de kost prijs. Stuur een pb bij interesse.

Is al vergeven!!
fassie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 22:37
Mijn mountainbike: transition blindside raw action

Voor de 105km nog 2 startbewijzen over ivm ziekte. Wie kunnen we nog gelukkig maken?

Mvg dennis
transition raw action
coen2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 15:40
Mijn mountainbike: bulls black adder 29 met rohloff

Weet iemand waar de uitslagen staan?
Duchenne Heroes 2013,2014,2016 en 2019
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Zal nog even duren.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Ligt het aan mij of was het parcours dit jaar zwaarder dan andere jaren :~ . Flink afgezien :oops: . Ben benieuwd naar de uitslagen idd.
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

Ik vond het juist een sneller parcours t.o.v. vorig jaar.
In mijn beleving minder lange klimmen.
We Are Basta
Yenssen
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 13 juni 2010, 12:08

Ligt het aan mij of was het dit jaar ook drukker dan andere jaren? Man man man, wat een chaos op het parkoers af en toe. Start vd 70 km 20 minuten later, maar na plm 10 km kwamen we de traagsten van de 105 km al achterop... En dit waren geen eenlingen, maar complete pelotons.
Als je zo traag fietst, waarom dan überhaupt 105 km wedstrijd fietsen?

Waarom zouden de uitslagen zo lang duren? We reden toch met een chip in het nummer? Dan zou je verwachten dat ze binnen no-time online staan.
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Heerlijk tochtje vandaag! Top organisatie. Extra dankjewel voor de dame van verzorgingspost namens heel team Tacx.
Yenssen schreef: zo 7 april 2019, 20:07 Als je zo traag fietst, waarom dan überhaupt 105 km wedstrijd fietsen?
Omdat sommige mensen liever lang fietsen dan hard? Omdat het een mooie tocht is? Zoiets misschien, zou best kunnen.
Give me little bits of / more than I can take
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Top-dag vandaag. 105 km gefietst. Bedankt organisatie :-q Verzorging, pijlen, oversteek etc. Goed voor elkaar. Het parcours en het mooie weer deed de rest. Met die slopende 3e ronde in het achterhoofd ben ik niet te gek van start gegaan. Ik hoopte aan het einde nog wat over te hebben, dat lukte. In de eerste ronde in een mooie groep gefietst, maar die viel daarna helaas uit elkaar. Van de week nog ziek geweest, dus ik had er vooraf niet zo'n goed gevoel over. Het viel mij mee, finishtijd in ong. 5 uur rond.

Die eerste ronde over de motorcrossbaan - chaos :lol: :lol:
Haast u langzaam
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Yenssen schreef: zo 7 april 2019, 20:07 Ligt het aan mij of was het dit jaar ook drukker dan andere jaren? Man man man, wat een chaos op het parkoers af en toe. Start vd 70 km 20 minuten later, maar na plm 10 km kwamen we de traagsten van de 105 km al achterop... En dit waren geen eenlingen, maar complete pelotons.
Als je zo traag fietst, waarom dan überhaupt 105 km wedstrijd fietsen?

Waarom zouden de uitslagen zo lang duren? We reden toch met een chip in het nummer? Dan zou je verwachten dat ze binnen no-time online staan.
Aardige praatjes, als jij zo ‘snel’ bent, waarom dan geen 105? Jij bent zeker de persoon waar altijd over gesproken wordt als er asociaal wordt ingehaald?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Bonanza schreef: zo 7 april 2019, 21:32
Yenssen schreef: zo 7 april 2019, 20:07 Ligt het aan mij of was het dit jaar ook drukker dan andere jaren? Man man man, wat een chaos op het parkoers af en toe. Start vd 70 km 20 minuten later, maar na plm 10 km kwamen we de traagsten van de 105 km al achterop... En dit waren geen eenlingen, maar complete pelotons.
Als je zo traag fietst, waarom dan überhaupt 105 km wedstrijd fietsen?

Waarom zouden de uitslagen zo lang duren? We reden toch met een chip in het nummer? Dan zou je verwachten dat ze binnen no-time online staan.
Aardige praatjes, als jij zo ‘snel’ bent, waarom dan geen 105? Jij bent zeker de persoon waar altijd over gesproken wordt als er asociaal wordt ingehaald?
Ik vond het ook niet te doen met alle langzamere 105 km rijders. Denk dat de organisatie er goed aan doet om of de 70km minimaal 45min na de 105 te laten starten of minder deelnemers bij de 105km met een strakkere tijdslimiet. Het waren idd hele pelotons die je niet voorbij kon op de smalle afdalingen. Stonden bijna stil. Vind dat het veel teveel invloed heeft op de 70km wedstrijd. Er was idd een probleem met de tijdwaarneming. Schijnt dat er geen eindtijden waren. Hebben 2uur gewacht ip de prijsuitreiking.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Ze moeten de licentierijders 105/70 (man/Vrouw) gewoon achter elkaar zetten en daarna de toerders. Nu was het inderdaad aardig druk en dan met name met de wat technische stukken rondom de stenenafdaling. Maar ik moet ook zeggen dat er heel veel mensen goed rekening hielden met de licentie 70km rijders. Voor de rest was het weer een hele gave dag en heb zeker genoten!
Yeah Steel
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 4 januari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: Epic SWORKS 2023, Santa Cruz Hightower LT

Ik vond het ook niet te doen met alle langzamere 105 km rijders. Denk dat de organisatie er goed aan doet om of de 70km minimaal 45min na de 105 te laten starten of minder deelnemers bij de 105km met een strakkere tijdslimiet. Het waren idd hele pelotons die je niet voorbij kon op de smalle afdalingen. Stonden bijna stil. Vind dat het veel teveel invloed heeft op de 70km wedstrijd. Er was idd een probleem met de tijdwaarneming. Schijnt dat er geen eindtijden waren. Hebben 2uur gewacht ip de prijsuitreiking.
Het leek wel de wintercompetitie... :D :D :D

Nee, niet optimaal voor beide groepen denk ik. Zo netjes mogelijk proberen te houden, 1x knalde ik bijna vol achterop een groep omdat ik er niet op reken dat men remt in bepaalde afdaal secties.... en exact in het grundig bosje moesten we toch ineens een meute inhalen, niet normaal meer. wat hiervoor de oplossing is ? geen idee..... Parcours was wel erg mooi, stuk sneller dan vorig jaar... ik deed er een kwartier minder lang over
MTBArnhem
Plaats reactie