Gert-Jan Theunisse Classic 14-4-2019

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

RRon schreef: di 9 april 2019, 21:02 In tegenstelling tot de site staat er in de laatste nieuwsbrief dat de 105 en de 70km beide om 09.45 uur starten?



Zie trouwens op Facebook ook deze tijden ivm aantal deelnemer... :-?
Oh dat zou jammer zijn.
Nieuwsbriefje ook ontvangen. Krijgen we ook een startnummer toegestuurd?
Haast u langzaam
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Op de site staan nu ook deze tijden
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Mees schreef: di 9 april 2019, 21:24
RRon schreef: di 9 april 2019, 21:02 In tegenstelling tot de site staat er in de laatste nieuwsbrief dat de 105 en de 70km beide om 09.45 uur starten?



Zie trouwens op Facebook ook deze tijden ivm aantal deelnemer... :-?
Oh dat zou jammer zijn.
Nieuwsbriefje ook ontvangen. Krijgen we ook een startnummer toegestuurd?
Was vorig jaar ook zo. Niks mis mee want het startveld is niet zo heel groot en het heeft als grote voordeel voor de 70km dat er geen langzamere 105 km rijders ingehaald hoeven worden. Enige nadeel is is dat je goed moet opletten wie 105 en 70km rijden.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

LET OP de starttijden vd GJT zijn aangepast! de 105 en 70 km starten tegelijk (ca 120 deelnemers) om 9.45 en de dames 35km (+die paar heren die ook de 35km rijden) om 10.00 uur!
Gert-Jan Theunisse Classic. Er is nog genoeg plek, inschrijven kan nog op de dag zelf.

edit, oh ja misschien eerst het topic lezen, :) dubbel geinformeerd bij deze
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Heeft iemand enig idee waar de uitslagen te vinden zijn? Op de website van de organisatie staan nog de uitslagen van vorig jaar... Ik ben onderhand wel benieuwd wat mijn exacte klassering was :roll:

Verder kijk ik terug op een mooie racedag! Beetje fris het eerste half uur, maar toen het zonnetje er eenmaal was werd het aangenaam. In de basis ook een erg mooi parcours met veel singletracks en verrassend veel venijnige hupjes. Wel erg jammer dat op 2 plekken (wat ik zelf meemaakte) pijlen verhangen waren door een paar droeftoeters waardoor er fout gereden werd. De eerste keer, in de eerste ronde, bij de plas met de hele kop van de wedstrijd en in de laatste kilometer met een man of 4 waardoor ik 2 of 3 plaatsen verloor in de klassering :oops:

Een paar punten van aandacht voor de organisatie was het draad dat langs de rand van een berm was gespannen ergens halverwege de ronde. We kwamen daar toch met een aardige snelheid aan en dan ineens verrast worden in een haakse bocht met een draad dat van afstand zo goed als niet zichtbaar was, was toch een onaangename verrassing :-? Ook het gebrek aan instructies bij de start verdient aandacht. Als er er een kudde wilde stieren op pad gaat, is het wel handig om te weten wat de te volgen weg is :wink: Op zich mocht het duidelijk zijn dat de scooter gevolgd moest worden, maar die was tijdens de start niet aanwezig (pas na een paar honderd meter). Voor de rest enkel complimenten :-q
lost_traveller
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 16:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon SL 2005

Uitslagen staan op de site.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

lost_traveller schreef: ma 15 april 2019, 21:49 Uitslagen staan op de site.
Gezien. Dank voor je reactie.
Plaats reactie