MTB Marathoncup en Ladiescup 2020 - NL editie

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

schepp schreef: vr 27 maart 2020, 19:56
nicoh schreef: vr 27 maart 2020, 16:51

Schandalig,had ingeschreven voor Sundern krijg of hele bedrag terug of volgend jaar weer startplek. Maar ja dat zijn minder geldbelustige Duitsers.
Oldebroek ook alles, Groesbeek de helft. Hangt ook heel erg af van de kosten di gemaakt zijn. In Groesbeek en Montferland wordt naar wat ik heb gehoord ook nogal wat betaald aan grondeigenaren, vergunningen etc. De organisatie kost natuurlijk in het voortraject al best wat geld en ook dat ben je over het algemeen kwijt. Ik denk ook niet dat de organisaties niet heel veel geld overhouden aan een marathon.
Zou wel typisch zijn. Betalen aan grondeigenaren en vergunningen en als het dan door een unieke situatie niet door kan gaan. Niet geld terug geven maar ook geen vergunning meer afgeven..

Maar goed ik verbaas mij nergens meer over. Mtb ers worden steeds meer gezien als leprapatient en ondertussen moeten ze overal geld in het laatje brengen.

Hopelijk gaat er nog iets door dit jaar,😒
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Amerongen ook afgelast dus.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Rayb81 schreef: wo 1 april 2020, 17:41 Amerongen ook afgelast dus.
ja
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Vanwege de corona crisis zijn we genoodzaakt om de Marathon van 4 juli af te gelasten. Vanwege de onzekere situatie kunnen we op dit moment ook geen nieuwe datum vaststellen. Wij zullen met alle betrokken partijen in juli de situatie opnieuw bekijken en dan rond 1 augustus beslissen of het mogelijk is de Marathon alsnog in september 2020 te laten plaats vinden. Mocht dat niet mogelijk zijn dan zal het evenement verschoven worden naar 2021. Wij zullen aan iedereen die zich heeft ingeschreven de betaalde inschrijfgelden terugstorten.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Helaas, maar netjes opgelost zo.
Complimenten aan de organisatie die ieder jaar top is!
nicoh
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: vr 23 januari 2009, 19:02
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0

Rutger S schreef: do 2 april 2020, 13:10 Vanwege de corona crisis zijn we genoodzaakt om de Marathon van 4 juli af te gelasten. Vanwege de onzekere situatie kunnen we op dit moment ook geen nieuwe datum vaststellen. Wij zullen met alle betrokken partijen in juli de situatie opnieuw bekijken en dan rond 1 augustus beslissen of het mogelijk is de Marathon alsnog in september 2020 te laten plaats vinden. Mocht dat niet mogelijk zijn dan zal het evenement verschoven worden naar 2021. Wij zullen aan iedereen die zich heeft ingeschreven de betaalde inschrijfgelden terugstorten.
Kiek zo heurt et :-q
Plaats reactie