Marathon lijstje NL 2020, aanvullingen?

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

In september heb je ook boppard gallahaan trail is best dichtbij en leuk parcours
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ben deze een aantal jaren geleden en heb geen goede herinneringen. Een van de weinige marathons met een DNF achter mijn naam. Lag zeker primair aan me zelf. Maar wat me wel toen tegenviel: i) veel gras dat voor geen meter loopt, ii) weinig deelnemers (toen ca 50) en na 15 minuten zat ik al alleen en behalve 2 mannen heb ik tot km 80 niemand meer gezien. Toen gestopt omdat ik op twee ellende lange en heel steile klimmen (toen was een verzet van voor 24 en achter 40 voor mij niet voldoende licht) me helemaal had opgeblazen.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
steph010
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 12:32
Mijn mountainbike: Canyon nerve 7.0

Je kan de marathon van amerongen van je lijstje halen. Deze is (volgens de site) definitief van de baan dit jaar.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

steph010 schreef: zo 21 juni 2020, 11:21 Je kan de marathon van amerongen van je lijstje halen. Deze is (volgens de site) definitief van de baan dit jaar.
Eigenlijk heel raar om in een situatie dat er steeds meer mag en iedereen staat te springen om weer in wedstrijdverband iets te mogen doen, je een wedstrijd annuleert omdat je het niet aandurft als organisatie. Als er 1 sport prima kan dan is het mtb en. Denk dat er heel veel organisaties die geen hernieuwde vergunning kregen heel jaloers naar Amerongen hebben gekeken. Gok dat we deze volgend jaar niets meer terug gaan zien op de kalender.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Nou...
Datum was 4 juli. Tot september zijn alle evenementen in Nl verboden, heeft dus niks met ‘willen’ te maken, ze krijgen gewoon geen vergunning.
Verder staat de datum voor volgend jaar al op de website, dus denk dat we ze wel weer terugzien in 2021(als er een vaccin is??).
En: er wordt later ook bekeken of inhalen dit najaar nog mogelijk is.
Afwachten. Nu cancelen ging niet anders.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

aurelius schreef: zo 21 juni 2020, 16:47 Nou...
Datum was 4 juli. Tot september zijn alle evenementen in Nl verboden, heeft dus niks met ‘willen’ te maken, ze krijgen gewoon geen vergunning.
Verder staat de datum voor volgend jaar al op de website, dus denk dat we ze wel weer terugzien in 2021(als er een vaccin is??).
En: er wordt later ook bekeken of inhalen dit najaar nog mogelijk is.
Afwachten. Nu cancelen ging niet anders.
De wedstrijd was verschoven naar 19sept,..vergunning waren allemaal rond voor die datum en ook de gehele organisatie stond al. Dat er voor komend jaar een datum staat dat zegt helemaal niks helaas.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Ik had het dus fout, sorry :oops: ...
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Oké Oss gaat dus ook niet door. Had nog een beetje hoop nu Norg wel doorgaat.
Plaats reactie