Veldslag om Norg 5 september

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
jappiex
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 18 mei 2020, 15:05

Vandaag gereden, door de corona een wat uitgeklede versie met minder single tracks en meer rechte paden. De organisatie was prima, maar de echte lol ontbrak tussen het hardfietsen.
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

Het was inderdaad vooral hard racen over veel asfalt, gravel, slootkanten en bospaden. Het laatste stuk in Norg was wel de kers op de taart. Hulde aan ATB Noord die dit stuk heeft uitgezet. En de organisatie was heel erg goed.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Heb nooit anders geweten dan dat het veel verhard is met lange zandpaden en een stukje gravel. Ondanks dat toch elk jaar weer aan de start. Kudo's voor de organisatie, ze hadden makkelijk de stekker eruit kunnen trekken maar hebben lef getoond door toch door te gaan. Ik vond het goed georganiseerd, alleen het oprijden naar de start ging niet helemaal vlekkeloos omdat er veel mensen veel te vroeg al klaar stonden op het parkeerterrein. Maar daar kon de organisatie niks aan doen, mensen zijn kudde dieren.
Plaats reactie