Kellerwald marathon 2021 - gecanceld

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Cycleintothewind
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 08:59

Natuurlijk begrijpelijk en in lijn met de verwachtingen. Ik hoop dat we vanaf Juni dan toch wat wedstrijden kunnen rijden.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Was idd te verwachten. Ik lees hopelijk vanaf juni, verwacht eerlijk gezegd niks in 2021 hoe jammer ik het vind (maar dit los van Kellerwald).

Ik reed destijds graag de Kellerwald marathon omdat dit zo'n lekkere sloper was in het begin van het seizoen.
Vooral de derde ronde was (bijna) altijd "feest" voor Fredje want kon hij zijn hobby "snelle starters oprapen" uitoefenen :winkie:

Verder natuurlijk de wereldberoemde taarten (nee, ik doel niet die achter de tafel) voor weinig
Afbeelding

Afbeelding
Voor mij een hoogtepuntje in 2012 om als erelid van de organisatie (10x deelname achter elkaar op de 120 km) door het leven te mogen gaan met "freistart" voor het leven..........
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Cycleintothewind
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 08:59

Die taarten zijn top! Dat is de enige reden dat mijn entourage mee komt :lol:

Bij mij is de sjeu er na 4u wel uit. Bij Kellerwald kan ik echt maximaal 2 rondjes aan. Heeft ook te maken met beperkte mogelijkheid om lang te trainen.

Vrees ook het ergste Fred.
Plaats reactie