4-9-2021 De veldslag om Norg

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

cisco schreef: zo 21 maart 2021, 08:36 Wat ik vreemd vind dat ik ergens las dat er eerst een max van 2000 deelnemers was, vol is vol stond er bij.
Maandagavond daarom ook maar direct ingeschreven om maar mee te kunnen doen blijkt dat ze daar op terug gekomen zijn.
Nu bijna het dubbele aantal deelnemers dat aan de start staat en dat allemaal over de single tracks, pfff word file rijden dus....
Weet niet of ik hier op zit te wachten en er nog wel zin in heb.
Ben benieuwd welke gedachte van de organisatie hier achter zit aangezien ze nu ruim een ton aan inschrijfgeld binnen hebben gehaald.
Je zegt het in de laatste zin,..money money money
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Gisteren even een oudere versie hiervan gereden, maar was best wel erg nat..... ( en daardoor zwaar )
Afbeelding
Real men think straight and flat are boring :-D
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Ik heb nog een inschrijving voor de wedstrijd beschikbaar. Kan helaas niet deelnemen de 4e. Over te nemen tegen kostprijs, contact graag via Pb.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Lefty29 schreef: ma 10 mei 2021, 12:57 Ik heb nog een inschrijving voor de wedstrijd beschikbaar. Kan helaas niet deelnemen de 4e. Over te nemen tegen kostprijs, contact graag via Pb.
PB gedaan!
Ik ben mij er eentje...
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

D-man schreef: ma 10 mei 2021, 13:14
Lefty29 schreef: ma 10 mei 2021, 12:57 Ik heb nog een inschrijving voor de wedstrijd beschikbaar. Kan helaas niet deelnemen de 4e. Over te nemen tegen kostprijs, contact graag via Pb.
PB gedaan!
PB terug en gereserveerd
Gebruikersavatar
rondjesrijder
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: za 14 juli 2018, 22:51
Mijn mountainbike: wordt goed gebruikt.

Ik heb me ingeschreven voor de toertocht, leek me wel een keer leuk. Maar toen begreep ik dat er in plaats van 2000 ruim 3000 mensen aan mee komen doen en dat wordt me te gortig, ik voel me daar niet prettig bij.
Helaas helaas lukt het niet om in contact te komen met de organisatie. Op mail en bericht via het contactformulier op hun website krijg ik geen reactie...
En zo krijg ik heel erg het idee dat het hier heel ordinair om geld binnenharken gaat :evil:.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Klopt, het gaat allemaal om het geld.
Vind het persoonlijk nogal asociaal naar de bikers toe om te zeggen tot 2000 vol is vol en dan later de teller gewoon door te laten lopen.
2000 is al veel maar nu bijna het dubbele aan de start staat heb ik geen vertrouwen in de organisatie in welke hoedanigheid dan ook .
Achteraf had ik en mijn bike maten ons niet ingeschreven als wij dit wisten......jammer maar wij en velen gaan nooit weer naar dit evenement.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

cisco schreef: do 13 mei 2021, 20:19 Klopt, het gaat allemaal om het geld.
Vind het persoonlijk nogal asociaal naar de bikers toe om te zeggen tot 2000 vol is vol en dan later de teller gewoon door te laten lopen.
2000 is al veel maar nu bijna het dubbele aan de start staat heb ik geen vertrouwen in de organisatie in welke hoedanigheid dan ook .
Achteraf had ik en mijn bike maten ons niet ingeschreven als wij dit wisten......jammer maar wij en velen gaan nooit weer naar dit evenement.
Wie zegt dat je met alle deelnemers tegelijk aan de start staat?
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Het zal inderdaad zijn om het verlies van vorig jaar te compenseren. En dan te bedenken dat er dit jaar door de organisatie is aangekondigd dat er veel meer singletracks in de route zitten… Dat biedt een mooie gelegenheid om tijdens de tocht elkaars fiets eens rustig te bewonderen. :-D
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Ja, ben benieuwd. Gelukkig zit ik in de wedstrijd wave. Scheelt waarschijnlijk wat opstoppingsergenissen.
Gebruikersavatar
rondjesrijder
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: za 14 juli 2018, 22:51
Mijn mountainbike: wordt goed gebruikt.

rondjesrijder schreef: do 13 mei 2021, 18:45 Ik heb me ingeschreven voor de toertocht, leek me wel een keer leuk. Maar toen begreep ik dat er in plaats van 2000 ruim 3000 mensen aan mee komen doen en dat wordt me te gortig, ik voel me daar niet prettig bij.
Helaas helaas lukt het niet om in contact te komen met de organisatie. Op mail en bericht via het contactformulier op hun website krijg ik geen reactie...
En zo krijg ik heel erg het idee dat het hier heel ordinair om geld binnenharken gaat :evil:.
Na een paar pogingen extra langs verschillende kanalen (contactformulier, e-mail adressen) een kortaf berichtje gehad en mijn geld terug.
RTW
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 3 april 2019, 21:16

Twee startbewijzen voor de toertocht ter overname tegen kostprijs.
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

RTW schreef: wo 30 juni 2021, 10:25 Twee startbewijzen voor de toertocht ter overname tegen kostprijs.
Je hebt pb
Real men think straight and flat are boring :-D
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Erwin.vL schreef: vr 2 juli 2021, 09:08
RTW schreef: wo 30 juni 2021, 10:25 Twee startbewijzen voor de toertocht ter overname tegen kostprijs.
Je hebt pb
Toch maar wel meedoen?😜
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Michel.nl schreef: vr 2 juli 2021, 09:10
Erwin.vL schreef: vr 2 juli 2021, 09:08
Je hebt pb
Toch maar wel meedoen?😜
Wellicht, km's kan ik aan weet ik ondertussen.... :-D :wink:
Real men think straight and flat are boring :-D
Plaats reactie