MTB Series 2021

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Misschien niet bij iedereen bekend, dus wellicht een optie om dit seizoen vanaf juli dit jaar toch nog wat leuke events te pakken. Zeker nu het in NL wel heel erg dunnetjes is en de kans wat groter wordt dat we straks zonder problemen de grens over mogen.

Afbeelding

Aantal evenementen onder de vlag/ ism met een aantal bekende en goed georganiseerde marathons.
Alle info kan je hier vinden https://mtb-series.eu/

Je kan al heel snel (vanaf 1-6) al aan de bak als je wilt met de "KELLERWALD-BIKEMARATHON VIRTUEEL" https://mtb-series.eu/virtuele-events/
Met de lange afstand (135km) in de knip, kan je de rest van het seizoen "makkelijk" aan.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Ik doe in elk geval mee!

Al is het maar om de organisatie's te steunen die ondaks de corona ellende alsnog te proberen iets te organiseren.
De kans dat er steeds meer organisaties de handdoek in de ring gooien zal steeds groter worden, en zonder organisaties geen marathons :cry:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ghizz schreef: ma 7 juni 2021, 15:38 Ik doe in elk geval mee!

Al is het maar om de organisatie's te steunen die ondaks de corona ellende alsnog te proberen iets te organiseren.
De kans dat er steeds meer organisaties de handdoek in de ring gooien zal steeds groter worden, en zonder organisaties geen marathons :cry:
Top, hoop dat er meerdere zijn die jou voorbeeld volgen en wellicht nog een paar van de andere wedstrijden mee pakken.
Dan is er hopelijk volgend jaar een normaal marathonjaar.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie