Andorra mtb classic epic-series ervaringen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
boudewijndp
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 17 februari 2014, 21:23
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel, Cannondale Jekyll 27,5, Cannondale Super V 1000 disc,

Hallo,

Ik ben op zoek naar een meerdaagse wedstrijd van max 4 dagen. Nu heb ik de vuelta ibiza al eens gereden, super gaaf. Opgegeven voor de Swiss epic dit jaar, maar die viel voor mij in het water. Bemc ging niet door. Nu viel mijn ook op de Andorra mtb classic. Heeft iemand daar ervaringen mee? Of een leuk alternatief. Ik hou van technische marathons, zoals de ardenner marathons.
atbbikersracingteam.nl
HJ12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: do 11 maart 2021, 13:56

Alps Epic, kan ik je aanraden.. http://www.alpsepic.com is misschien wel een dagje meer dan 4.. Vond het loodzwaar, maar een enorme mooie ervaring met een prima organisatie.. Behalve dat de masseurs al uitgemond zijn tegen de tijd dat je als mindere god over de finish komt.. Wil eigenlijk weer, maar om er niet aan toe me goed voor te bereiden .. je weet wel, werk, gezin, borrels :bier: :winkie:
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

Engadin Bike Giro St-Moritz , veel klimwerk beloond met technische afdalingen. Top georganiseerd.
Plaats reactie