Bart Brentjens Challenge inschrijving alweer begonnen!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Guardian Angel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 341
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 00:14
Mijn mountainbike: Ridley bike test rider :Ignite 29r and Helium SL road bike
Contacteer:

Biker-Sander schreef:Heeft men al wat veranderd aan de opstoppingen van vorig jaar?
Jeps! die zijn er... in de vorm van een nieuwe brede asfaltklim!
ciao Jean
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Biker-Sander schreef:Heeft men al wat veranderd aan de opstoppingen van vorig jaar?
Welke opstopping :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
jdjager
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 00:32

Ik ben nog aan het twijvelen, of is het een echte aanrader?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ach, ligt er aan wat je gewend bent en je verwachtingspatroon is van deze wedstrijd.
100 km en 1.500 hm niet spectaculair en als het droog is ben je terug voor je er erg in hebt.
Ik heb de laatste 2 jaar mee gedaan onder ideale omstandigheden en puur voor fun en afsluiting van het echte seizoen.
Afgelopen jaar op zich redelijk georganiseerd en geen last van de beroemde files gehad, dus van de eerdere fouten heeft men geleerd (telt met name voor de licentiehouders).
Alleen jammer dat e.e.a. een commerciële insteek heeft en men name voor de grote massa is georganiseerd, maar jij rijd ook Willingen dus ben je wel wat gewend.
Samengevat: Echte aanrader niet direct, leuk als tussendoortje of iets dergelijks.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Chiti
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 277
Lid geworden op: za 1 april 2006, 20:31
Mijn mountainbike: Canyons

Niet iedereen doet aan marthon rijden volgens het recept van Fred.
Het is gewoon een goed te rijden marathon zonder technishce moeilijkheden of teveel hoogtemeters. En dichterbij dan de buitenlandse maarthons.
Mooi om als eerste marathon te doen. Wel druk. onmisbaar dus niet, wel leuk.

@Fred. Volgens mij moet je alle marathons puur voor de fun rijden. Tenminste als je er je geld niet mee verdient.
“Wikipedia is the best thing ever. Anyone in the world, can write anything they want about any subject. So you know you are getting the best possible information.” - Michael Scott
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik rij alleen maar voor de lol, het is niet mijn brood of wat dan ook. Er hangt niets van af en wordt door niets of niemand gedwongen om iets te rijden.
Geld verdienen ?? Nee, dat zeker niet. Verkeerde sport, te weinig talent etc..........
Dus misschien is mijn antwoord met het woordje fun iets ongelukkig uitgedrukt. De BBC beschouwde ik de laatste 2 jaar als een leuk plezierritje in de najaarszon maar niet als serieuze marathon zodanig.

Ik ken ook "recept Fred" ook niet :lol:

Aangezien ik de vraagsteller (een snelle/taaie master 2) ken heb ik ook vanuit dat gezichtsveld geantwoord. Voor een ervaren rijder stelt deze op zich weinig voor.
Maar ieder moet voor zich weten of hij/zij het de moeite vindt.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

ik ga me volgende week inschrijven voor de 100 km, Mtb-en in Zuid-Limburg is altijd goed :)
Gaat het nu weer over het fietsen?
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Hoe harder je start, hoe korter de opstopping 8)

Ik heb me ook maar eens ingeschreven, slechter dan vorig jaar kan het iig niet gaan... :~
Guardian Angel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 341
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 00:14
Mijn mountainbike: Ridley bike test rider :Ignite 29r and Helium SL road bike
Contacteer:

Thijsje schreef:Hoe harder je start, hoe korter de opstopping 8)
:-q :D
goofy_rocks
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 10 februari 2005, 13:59
Mijn mountainbike: Raaw Madonna / Gary Fisher Rig

Ingeschreven en opstoppingen doe ik niet aan mee. Dan maar hard starten.
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Ingeschreven, 100km, wedstrijd.

Dit keer beter rijden dan vorig jaar.

Vorig jaar zaten her en der ook wat opstoppingen in. Niet van grote orde, maar voor mij soms wel genoeg om niet net lekker door te kunnen stomen. Zo is er altijd wel wat. Vond het leuk als eerste marathon en ga dit jaar zeker proberen mijn tijd te verbeteren.

Zoals eerder gezegd, leuke marathon zonder al te veel hoogtemeters en moeilijke passages. Ideaal voor de beginnende marathon rijder zoals ik of mensen die het puur voor de fun doen.
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Mooi, ik heb mij ook ingeschreven voor de 100 km. Mooi evenement. Ik hoop dat er idd minder opstoppingen zullen zijn.
Haast u langzaam
Guardian Angel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 341
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 00:14
Mijn mountainbike: Ridley bike test rider :Ignite 29r and Helium SL road bike
Contacteer:

Dion en ik hebben de "vernieuwde"lus op GPS gezet vorige week!! het veld zal zeker gerekt worden....
maak je maar liever zorgen over de slechte ondergrond in de VOER het is flink uitgesleten allemaal en de vuurstenen liggen hoog en bloot!!!
Dion had 3x lek op 15km.. wel met Biba... ik had latex en geen probleem... maar goed i was just lucky
lennytp
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: wo 8 november 2006, 14:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 1, Scott Spark WC
Contacteer:

Blackbull schreef:oei.. de nieuwe sponsorkleur is groen.... dat wordt lastig in het bos. :D

Vorig jaar ben ik voor de 70km gegaan en dit jaar zal het de 100km worden!.
Hey Black, de daad maar bij het woord gevoegd: we zijn weer ingekiebeld :-q ... Met een delegatie van vijf man zakken we dus weer af van Dordt naar het zuiden... Voor mij het zal de 4e BBC worden. Volgend jaar een medaille als jubileum :~ ...
Hmm, hopelijk minder opstoppingen dan (vooral) vorig jaar. Kan ik beter ergens anders een wandelspeldje gaan scoren... Ik heb er alle vertrouwen in dat de organisatie geleerd heeft!!
Freedom is in the hand of the key holder!!

2009 & 2010 LCMT Finisher!!
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

nieuwe parcours is toch nog nergens online?
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie