Bart Brentjens Challenge inschrijving alweer begonnen!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
liozzie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: wo 16 maart 2005, 14:31
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 / Cannondale Scalpel 29
Contacteer:

Hmm, klinkt goed, misschien moet ik me ook maar inschrijven. Wel veel lekke banden vorig jaar.. zoals Bart zelf zei, tubeless of met latex erin. En wat doet hij zelf??? :-(

100 km mooi tochtje..
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

liozzie schreef:Wel veel lekke banden vorig jaar.. zoals Bart zelf zei, tubeless of met latex erin. En wat doet hij zelf??? :-( ..
Hij reed zonder binnen- en buitenband! :D (maar was wel begonnen met buitenband+latex..dacht ik)

Heb er wel zin in zeg. Vorig jaar de 70km gedaan en nu dus de 100km. Ik hoop echt dat ze dit keer de afstanden vroeg splitsen. In ieder geval voordat de eerste 'smalle' klim komt...
Nielz80
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 17 oktober 2007, 04:59
Mijn mountainbike: Merida X-Mission Carbon Team
Contacteer:

Hahaha, was inderdaad mooi om te zien. Hij haalde zelfs nog een paar gasten in op zijn velg!

http://nl.youtube.com/watch?v=WwO0xB9yh ... re=related
http://www.bikespot.nl" target="_blank - de beste spots voor mountainbikers!
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2116
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Tja, wie rijdt er dan ook met Maxxlite bandjes op zo'n parcours, getuigd wel van lef :lol:

Tot mijn grote verdriet zag ik dat de start van alle afstanden wederom gelijk gepland is. Dat wordt of vroeg aanwezig zijn om voorin te staan of lekker filerijden :-{

Lijkt mij toch niet zo moeilijk om een start per afstand te organiseren ???
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

Ook ingeschreven voor de 100 km. Mijn eerste BBC.
Neem 3 biba's mee... rijd ALTIJD lek in Z-L.. :-{
Gaat het nu weer over het fietsen?
Wilco1111
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 20 februari 2008, 22:49
Contacteer:

iemand op de hoogte van max aantal deelnemers op de 100?
Cannondale what else?

http://app.strava.com/athletes/410147" onclick="window.open(this.href);return false;
M!ke
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: za 7 juni 2008, 18:42

Zo, ik heb me net ook even ingeschreven voor de 70 km. Zal mijn 2e marathon (ooit) worden.

Ik zag ook op de site dat er kleding te koop is, iemand ervaring met de kwaliteit van de lange broek (zonder zeem)?
lenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: za 9 februari 2008, 20:06
Mijn mountainbike: Trek 8500 2008

Ik heb nog nooit een wedstrijd/tourtocht gereden dus ik vraag me af hoe zwaar bijv. de 70 km is ? Waar moet ik rekening mee houden en hoe ervaren moet je zijn om de 70km leuk uit te kunnen rijden ?
Oakley
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 11:23
Mijn mountainbike: Rotterdam
Contacteer:

Wilco1111 schreef:iemand op de hoogte van max aantal deelnemers op de 100?
In ieder geval zijn er 2 plekken minder op de 100 km, 1 plek voor jou en 1 voor mij :-D
Nu duimen voor droog weer op 12 oktober!!
Victor Valkhof
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 9 oktober 2007, 13:01
Mijn mountainbike: S-works stumpjumper

lenbiker schreef:Ik heb nog nooit een wedstrijd/tourtocht gereden dus ik vraag me af hoe zwaar bijv. de 70 km is ? Waar moet ik rekening mee houden en hoe ervaren moet je zijn om de 70km leuk uit te kunnen rijden ?
Ligt helemaal aan het weer, als het bagger is kan het best pittig worden. Als het net zoals vorig jaar goed weer is, en je kan redelijk klimmen, is het goed te doen.

Als je de afstand redelijk kan overbruggen op een 'normaal' parcours , en je kan een beetje redelijk bergop, komt het wel goed.

Ik heb vorig jaar voor het eerst de BBC gereden, Ik ben een paar keer naar Zeddam geweest, om wat te klimmen. En wat meer kilometers gemaakt dan normaal, en het viel mij mee ( maar nu was het vorig jaar natuurlijk wel goed weer )

Zorg in ieder geval dat je materiaal goed voor elkaar is, veel succes :-q
Bike: S-works Stumpjumper 29"
paulusbrand
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: di 10 juni 2008, 10:43
Mijn mountainbike: Is bijna af...
Contacteer:

Zo.. ik heb me ook ingeschreven voor de 50km, rustig beginnen zeg ik altijd maar. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. :-q
Sjtom Zoëg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 563
Lid geworden op: ma 12 februari 2007, 19:57
Mijn mountainbike: Apex Torq29
Contacteer:

Het wordt tijd dat de route online komt.. wilde dit weekend eigenlijk wel eens het rondje gaan verkennen.
lenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: za 9 februari 2008, 20:06
Mijn mountainbike: Trek 8500 2008

Thnx hier heb ik wat aan ! :-q
Victor Valkhof schreef:
lenbiker schreef:Ik heb nog nooit een wedstrijd/tourtocht gereden dus ik vraag me af hoe zwaar bijv. de 70 km is ? Waar moet ik rekening mee houden en hoe ervaren moet je zijn om de 70km leuk uit te kunnen rijden ?
Ligt helemaal aan het weer, als het bagger is kan het best pittig worden. Als het net zoals vorig jaar goed weer is, en je kan redelijk klimmen, is het goed te doen.

Als je de afstand redelijk kan overbruggen op een 'normaal' parcours , en je kan een beetje redelijk bergop, komt het wel goed.

Ik heb vorig jaar voor het eerst de BBC gereden, Ik ben een paar keer naar Zeddam geweest, om wat te klimmen. En wat meer kilometers gemaakt dan normaal, en het viel mij mee ( maar nu was het vorig jaar natuurlijk wel goed weer )

Zorg in ieder geval dat je materiaal goed voor elkaar is, veel succes :-q
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

Sjtom Zoëg schreef:Het wordt tijd dat de route online komt.. wilde dit weekend eigenlijk wel eens het rondje gaan verkennen.
Je kunt 'm wel bekijken via google earth via de site bart brentjens. Alleen de vergrote landkaart direct op de site doet het niet..
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

mtbpie schreef:
Sjtom Zoëg schreef:Het wordt tijd dat de route online komt.. wilde dit weekend eigenlijk wel eens het rondje gaan verkennen.
Je kunt 'm wel bekijken via google earth via de site bart brentjens. Alleen de vergrote landkaart direct op de site doet het niet..

= routes van 2007 !
Plaats reactie