Strava navigatie

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Alien schreef: ma 21 september 2020, 18:50
ThaSingleTrackMastah schreef: ma 21 september 2020, 15:37[…] een fiets gps is, gerekend over 2 of 3 jaar, gewoon goedkoper.
De goedkoopste fiets-GPS met kaartnavigatie kost bij Bike Components €199. Zelfs als iemand puur en alleen voor de navigatie voor Strava betaalt, is driemaal zestig nog altijd minder.
Je vergeet de aanschaf van een stuurhouder en de powerbank met frametasje voor langere ritten. En je vergeet de 2e handsmarkt van fiets gps'en.
Zag trouwens bij Decathlon een nieuwe Etrex20 (jaja, geen echte fiets gps, maar wel echte navigatie) voor 114 euro.
En die voordelige navigatie met je telefoon wordt ineens (minstens) 200 euro duurder als je telefoon overlijdt op je stuur.
Dus vraag ik me af, waarom zo dwars?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Omdat:
Knakworstkweker schreef: do 17 september 2020, 22:5560 euro per jaar voor te zien waar je heen moet.
… gewoon dom gelul is.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Alien schreef: ma 21 september 2020, 21:54 Omdat:
Knakworstkweker schreef: do 17 september 2020, 22:5560 euro per jaar voor te zien waar je heen moet.
… gewoon dom gelul is.
Behalve als dat echt de enige reden is om het abonnement te nemen, ipv de gratis versie.

Maar goed, ik ben dan weer geen liefhebber van smartphone navigatie op de fiets MTB. Dus misschien reken ik teveel in het voordeel van de fiets gps.
Maar ik vind het argument " mn telefoon heb ik al en die kan het gratis" ook dom gelul.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Knakworstkweker

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 21 september 2020, 22:29
Alien schreef: ma 21 september 2020, 21:54 Omdat:… gewoon dom gelul is.
Behalve als dat echt de enige reden is om het abonnement te nemen, ipv de gratis versie.

Maar goed, ik ben dan weer geen liefhebber van smartphone navigatie op de fiets MTB. Dus misschien reken ik teveel in het voordeel van de fiets gps.
Maar ik vind het argument " mn telefoon heb ik al en die kan het gratis" ook dom gelul.
Precies en als je een strava abbo neemt voor je powerzones e.d. te zien dan heb je allerhande sensoren die beter werken met een gps als met een telefoon.

Maar iedereen is vrij om te doen wat ze willen, als je een iphone 12 op je stuur wil knopen om vervolgens door de blubber te raggen, ga je gang, mijn keuze zou het niet zijn.
Plaats reactie