Welke kaart op Garmin Etrex Legend Hcx?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Het voorafgaande lezend roept bij de vraag op of zoiets ook mogelijk is op een Edge 705?
En zo ja, hoe?
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Google eens op "Edge 705 land cover".
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Knerbert
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: ma 22 maart 2004, 12:25
Contacteer:

Afgelopen weekend met OSM Fenix benelux EUROPE (kaart uit de link) gereden op Texel, op het strand slechts blauw (Noordzee) en mij paarse track, verder "weinig te zien op 't scherm". Later richting de bebouwing wat meer lijnen, straatnamen en bij bos, boompjes. Ik ben er blij mee! DE paare track lijn springt eruit en dat is wat ik zocht, letterlijk en figuurlijk.
Knerbert schreef: vr 22 februari 2019, 12:24Dank, dat is zeer eenvoudig en werkt probleemloos op Etrex, transfer via Basecamp zoals met "alle andere kaarten".
Kaart heeft iets meer kleur, maar is nog steeds heel rustig. van't weekend ga ik er het veld mee in. Dank!
javawa schreef: vr 22 februari 2019, 12:01 ik zou op een Etrex Legend géén UTF-8 kaart kiezen, dat ondersteunt hij niet... De Latin1 variant kan wel.
Er staat echter geen zwart/wit kaart voor Garmin in de lijst. Zelf heb ik voor de Openfietsmap een aangepast kleurschema gemaakt met zwart- en grijstinten, maar die is voor een Oregon. Op de Legend met zijn beperktere kleurdiepte gaat dat niet mooi worden.

Misschien is deze kaart wat? http://www.gmaptool.eu/en/content/maps-garmin-fenix
Is bedoeld voor het zwart/witscherm van oudere Fenix-en, maar doet het op de Legend misschien ook wel goed.
!! 26inch en dikke banden !!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Tsjibiti schreef: za 23 februari 2019, 19:31 Het voorafgaande lezend roept bij de vraag op of zoiets ook mogelijk is op een Edge 705?
En zo ja, hoe?
Helaas, levert dus niets op.
Ook in de manual vd 705 wordt er niet over gesproken.
Is een dingetje van outdoor toestellen, of alleen weggelaten uit de manuals omdat het voor Edge gebruikers niet interessant zou zijn?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Knerbert schreef: ma 25 februari 2019, 11:54 Afgelopen weekend met OSM Fenix benelux EUROPE (kaart uit de link) gereden op Texel, op het strand slechts blauw (Noordzee) en mij paarse etrack, verder "weinig te zien op 't scherm". Later richting de bebouwing wat meer lijnen, straatnamen en bij bos, boompjes. Ik ben er blij mee! DE paare track lijn springt eruit en dat is wat ik zocht, letterlijk en figuurlijk.
Knerbert schreef: vr 22 februari 2019, 12:24Dank, dat is zeer eenvoudig en werkt probleemloos op Etrex, transfer via Basecamp zoals met "alle andere kaarten".
Kaart heeft iets meer kleur, maar is nog steeds heel rustig. van't weekend ga ik er het veld mee in. Dank!
Mooi zo!
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie