polar v650

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Berrie1973
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 februari 2016, 03:27
Mijn mountainbike: Van Tuyl phantom

zijn er hier nog meer die de v650 gebruiken ? ik kan nergens vinden of je de weergave in de display net zoals bij de m400 kan veranderen en ook die software problemen hebben ik kan de m400 op beide laptops uitlezen en op een hele oude laptop allen de v650 ik heb al gezocht maar kan er niks over vinden
gr berrie
Barre berrie cycling
Eat my dust

https://www.facebook.com/herriemetberrie" onclick="window.open(this.href);return false;
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

de weergave kan je wijzigen. niet via pc maar gewoon op toestel zelf.
CubeXT
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 28 januari 2016, 13:36

Kun proberen om je usb drivers te updaten, en kijken of je de juiste drivers hebt. dit eerste was bij mij de oorzaak dat ik mijn M400 ook niet kon uitlezen.
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Mag ik even tussendoor vragen hoe de navigatie functie voor de 650 bevalt? Werkt dat goed?
En kun je vanaf de gps je gereden track rechtstreeks uploaden naar strava?
Gebruikersavatar
Berrie1973
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 februari 2016, 03:27
Mijn mountainbike: Van Tuyl phantom

Ik ga het nog is proberen om te koppelen!
En kijken hoe ik de weergave kan veranderen !
De navigatie bevalt goed en ik kan idd zien waar ik geweest ben op de track hij is gekoppeld aan strava
Barre berrie cycling
Eat my dust

https://www.facebook.com/herriemetberrie" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Kun je je gereden route ook via je smartphone+polar flow app uploaden? Of moet je de v650 persee aan een computer koppelen?
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

de v650 heeft altijd een draadje nodig. Bluetooth is voor de sensoren niet voor overdracht trainingen.
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Dank je voor je reactie ollie. Kan ik een kruisje zetten ;)
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Hoe is de bevestiging, kun je de device extra zekeren met een koordje zoals dat bij Garmin kan? Afgelopen weekend ben ik mijn Bryton kwijt geraakt, vind het dus wel van belang dat de boel goed vast zit.
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

ollie schreef:de v650 heeft altijd een draadje nodig. Bluetooth is voor de sensoren niet voor overdracht trainingen.
Volgens de website van Rose kan het wel:
via Bluetooth kan de fietscomputer met de Polar Flow App en via USB-kabel met de Polar Flow webservice uitgelezen worden, om trainingsprestaties aanschouwelijk te maken, te vergelijken en te verfijnen
bron: https://www.rosebikes.nl/artikel/polar- ... aid:727761" onclick="window.open(this.href);return false;

Op zich wel een interessant apparaat, maar het uploaden van data naar strava zonder tussenkomst van een laptop/computer is voor mij wel een dealbreaker.
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Bij de Polar V800 heb ik de V800 via bluetooth aan de telefoon gekoppeld waarmee de sync naar PolarFlow wordt gedaan. Op PolarFlow (web) kun je een vinkje aanzetten dat het vanuit daar automatisch naar Strava wordt doorgezet.
StAlTiCa
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Lees net dat de laatste software update het apparaat voorbereid heeft om te gaan kunnen syncen met Flow App. 'It's just around the corner'
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Bij mijn V800 kan het wel, maar de V650 heeft deze optie (nog) niet.
Er komen wel steeds meer mogelijkheden bij, dus het kan nog gaan komen.
M@rTinB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 8 november 2015, 16:43
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7

Weet iemand welke BT sensoren (niet Polar) je kunt koppelen? Kan ik bv mijn Fitbit Charge HR koppelen zodat ik hartslag zichtbaar heb?
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Heb vandaag de v650 gekocht. Ook meteen ondervonden dat deze op de laatste versie van Mac OSX niet ondersteund wordt. FlowSync ziet het device niet aangekoppeld zijn.

Daarna een (zeer oude en misschien niet al te legale) windows 7 virtual machine gestart op dezelfde Mac et voila... Connectie.

Niet optimaal, maar het kan wel.

Nu wachten op de App ondersteuning en kijken of het kaartmateriaal erop gezet kan worden.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Plaats reactie