Garmin Edge 820

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Ik kreeg op het mailadres waarmee ik ook met Garmin correspondeerde ineens een mail van DPD met track and Trace.
Uren later ook per mail een berichtje van Garmin met de reeds betaalde factuur.
Ride like you stole it
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Hier gister de nieuwe 830 ontvangen, compleet en nieuw in de doos.
oude was 7 juni afgeleverd bij Garmin.
prima dus! Aangezien ik zelf inmiddels al een nieuwe 830 had aangeschaft heb ik een collega er een plezier mee kunnen doen :winkie: en daarmee mezelf natuurlijk ook ;-) €€€
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Gravelmarc schreef: wo 30 juni 2021, 07:26 ....(waar herken of zie je dat het een refurbished is??)...
Geen idee of je het kunt herkennen. Ik kreeg uit coulance gratis een refurbished Edge 820 aangeboden of een Edge 830 met bijbetaling (toch voor de 830 gekozen). Ik vroeg of de Edge 830 dan een nieuw of refurbished apparaat betrof en of het inclusief of exclusief accesoires was. Daarop kreeg ik als antwoord dat de Edge 830 een nieuw exemplaar betrof in een standaard verkoopverpakking met de normaal bijgeleverde accesoires. Ik ben er dus vanuit gegaan dat die van mij nieuw is.
heinmtb schreef: wo 30 juni 2021, 13:40 Hier al 13 werkdagen verder en nog niets gehoord. Krijg je bericht als de 830 verstuurd is of ligt' ie opeens op je deurmat?
Ik kreeg inderdaad ook een mailtje van DPD de avond voor bezorging. Dus je kunt er vanuit gaan dat dit in jouw geval ook zal zijn.

Ik had trouwens op maandag betaald en mijn 820 opgestuurd (die is op dinsdag bezorgd). Op donderdag is de nieuwe 830 al thuis geleverd.
Raar dat soms heel snel gaat en soms best lang duurt.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

heinmtb schreef: wo 30 juni 2021, 13:40 Hier al 13 werkdagen verder en nog niets gehoord. Krijg je bericht als de 830 verstuurd is of ligt' ie opeens op je deurmat?
Ik zou er eens achteraan bellen, bij mij stond er eea nog niet goed in het systeem.
heinmtb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 20:27

Via telefoon doorgekregen dat Garmin NL en UK momenteel geen voorradige 830's hebben en waarschijnlijk pas mid-aug kunnen leveren. Alternatief is een refurbished product dat wel direct beschikbaar is.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Interessant om te weten. Ik heb mijn refurbished 830 nu een paar weken in gebruik, en merk aan niets dat hij niet nieuw is. Esthetisch als nieuwe, batterijduur ook conform opgave (20u), zelfs bij aardig intensief (live segmenten & live track) gebruik.
heinmtb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 20:27

heinmtb schreef: ma 5 juli 2021, 12:26 Via telefoon doorgekregen dat Garmin NL en UK momenteel geen voorradige 830's hebben en waarschijnlijk pas mid-aug kunnen leveren. Alternatief is een refurbished product dat wel direct beschikbaar is.
Mijn 830 (nieuw in doos) is eind vorige week aangekomen, dus eerder dan aanvankelijk aangegeven door Garmin. Apparaat is enorme verbetering tov de 820 qua batt, scherm en snelheid.
Plaats reactie