Gpx kaart aanpassen

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Atinos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 21:22
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3

Goedemiddag, misschien weet iemand dat,

Ik wil van het weekend een ronde Havelte oost gaan rijden 28 km. Alleen de start en de finish locatie wil ik veranderen. Dan heb ik het gpx bestand gedownload van MTB routes. Weet iemand of dit kan via de Garmin site.

:-q :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Op de Garmin site kan je gratis Basecamp downloaden.
Daarmee kan je de gpx editen.
Je moet dan ook een kaart op de achgergrond van Basecamp hebben, die kan je gratis downloaden van OSM.

Maar iets zegt mij dat je dit teveel werk vindt...

Je kunt ook de gratis versie van RideWithGPS eens proberen.
Of Komoot.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7393
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

1) Als je aan de route zelf kunt zien, waar je wilt beginnen dan heb je in Basecamp geen kaart nodig.

2) Als je de coordinate weet van waar je wilt beginnen, kun je een GPX in 3min in Notepad modificeren.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

1) ja, in principe is dat zo.
2) ja, als je vertrouwd bent met XML is dat een fluitje van een cent (zeker als je notepad++ gebruikt)
3) maar als TS deze inzichten heeft zou hij de vraag niet hebben gesteld ;)

Bovendien is het altijd handig een goed werkende versie van Basecamp op je pc te hebben, dit soort situaties gaat vaker voorkomen.
Een programma als Basecamp is echt een aanvulling op de mogelijkheden van je gps.
Als je de gps vaker gaat gebruiken krijg je meer behoefte aan een programma als Basecamp, en door de mogelijkheden van Basecamp ga je de gps meer gebruiken.
Sneeuwbaleffect!
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Atinos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 21:22
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3

Bedankt voor de reacties, ik zal als ik zo thuis ben is kijken voor basecamp ik ben erg handig met computers hardware dan en wat enkel standaard software maar ik ga er wel uit komen. Mocht het niet lukken horen jullie het van mij.
:-q
Plaats reactie