GPSies overgenomen door AllTrails

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

https://support.alltrails.com/hc/en-us/ ... -AllTrails

Ik ben nog vrij nieuw in het gps verhaal. Maar voor wat ik nu kan vinden kan je bij de gratis versie van AllTrails geen GPS files downloaden??
Dus je zou dan ene betaald abonnement moeten nemen om de GPS-files op mijn Garmin te kunnen zetten?

Is hier iemand die meer ervaring heeft met deze apps en dit kan toelichten?
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

gevonden ... ja dus:
To download GPX files of trails in our database or from other users, you will need a Pro account.
Het lijkt niet duur (€2.5 euro per maand). Maar ik maak er relatief weinig gebruik van (alleen op vakantie).
Dus vind het wel jammer.

Iemand nog een goed alternatief. Of zit er weinig anders op dan abonneren?
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Naar hoe ik het heb gelezen blijft de GPSIES app beschikbaar in zijn huidige vorm?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

En als je de website gebruikt ipv de app?
Bij wikiloc zijn de gpx'en op de website gratis (wel heb je een gratis account nodig), maar in de app kan je alleen downloaden met de betaalde versie.

O ja, wikiloc.com is dus een alternatief.
De download (website) kan je op je phone ook openen met Garmin Connect en zo via BT doorsturen naar je Edge.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834