SImpele smartwatch, hartslag, tijd en tussentijden

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
peter246
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 12 oktober 2014, 21:21

Hoi allemaal,

Het klinkt eenvoudig, maar ik kan ze niet vinden. Ik ben op zoek naar een simpel horloge/smartwatch die me mijn hartslag, tijd en tussentijden kan aangeven. De eerste 2 zijn geen probleem. Met de laatste heb ik meer moeite. Wie kan me in de juiste richting wijzen?
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik heb een Galaxy Watch waar ik gewoon de Strava app op draai. Volgens mij doet die ook rondetijden.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
StefvanH
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 17 februari 2019, 16:16
Mijn mountainbike: Deventer / Enschede

Ik heb sinds kort een Polar M400 en deze bevalt mij prima!
Hartslag, snelheid (GPS incl), hoogtemeters, rondetijd, tijd/snelheid per ronde et cetera allemaal ingebrepen.

Hartslag wel via hartslagband, maar dat is ook nauwkeuriger dan via polsmeting.

Marktplaats staat er vol mee, dus voor een paar tientjes kun je hem al testen.
peter246
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 12 oktober 2014, 21:21

Ik heb de handleiding van de Polar bekeken en kan wel de optie voor rondetijden vinden, maar niet over tussentijden (wat ik zoek).
In een route heb ik verschillende punten waar ik de tijd wil weten (en vastleggen). De afstanden hiertussen kunnen verschillen, de "rondes'" (segmenten) verschillen dus.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

peter246 schreef: ma 9 september 2019, 18:20 Ik heb de handleiding van de Polar bekeken en kan wel de optie voor rondetijden vinden, maar niet over tussentijden (wat ik zoek).
In een route heb ik verschillende punten waar ik de tijd wil weten (en vastleggen). De afstanden hiertussen kunnen verschillen, de "rondes'" (segmenten) verschillen dus.
In de meeste gevallen is de rondetijd klaar als jij op lap drukt. Is bij de app die ik gebruik op mijn telefoonook zo, en vele andere apps die Ik getest heb ook.
StefvanH
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 17 februari 2019, 16:16
Mijn mountainbike: Deventer / Enschede

Inderdaad, na het drukken op de knop heb je een ronde voltooid.

Ten overvloede, je kunt ook instellen dat na x km of x min een ronde voltooid is (handig bij intervallen).
Plaats reactie