Etrex T35 vraag (kaarten)

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik heb een tweedehands Etrex Touch 35 overgenomen en deze probeer ik nu een beetje naar mijn smaak aan te passen.

gmapprom.img, gmapprom.gma en gmapprom.sum zijn de bestanden die samen de basiskaart gebaseerd op OSM doorgeven. Deze mag ik denk ik niet verwijderen.

Er staat ook nog een ander img-bestand op: D6185060B.img met een D6185060B.unl (unlock?) bestand erbij.
Kan ik die twee verwijderen zonder in de problemen te komen? Dan kan ik 3GB intern geheugen vrijmaken. Op het toestel kan ik kaarten vinden die ik niet gebruiken ga, zoals TopoActive Europe, South West en TopoActive Europe, North East

Ik wil gaan werken met de Freizeitkarte, omdat ik dat een fijne kaart vind. Die heb ik op de micro-SD kaart gezet. Any comments?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Gmapprom.* zijn de bestanden voor de NortEast Europe kaart en die D6185060B.* zijn de bestanden voor de SouthWest Europa kaart.

Ik weet niet of je die zonder pardon er af kan gooien. Maar lijkt mij van mij, alleen heb je dan een GPS zonder kaarten.

Bij het er op zetten van nieuwe kaarten wil ik aanraden om IMG-bestanden aan te laten maken door de site en deze via de windowsverkenner te kopieren naar je apparaat. Dus niet via het kaart-programma van Garmin. In de meest recente versie zat een bug die ervoor zorgt dat kaarten niet geladen worden naar je device.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

bert l. schreef: wo 13 november 2019, 16:49 gmapprom.img, gmapprom.gma en gmapprom.sum zijn de bestanden die samen de basiskaart gebaseerd op OSM doorgeven. Deze mag ik denk ik niet verwijderen.
Die mag je gewoon verwijderen, de gmapbmap en gmaptz wel laten staan. Daarna genoeg plaats voor Freizeit.

Wil je ze ooit terug, dan via Garmin Express weer laten downloaden en laden.
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Dank voor je uitleg. We kunnen weer verder!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie