De Utrechte Heuvelrug's verschillende GPX routes

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
TimoWH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 maart 2017, 21:32
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 4

Hallo allen,

Met vele plezier de Grand TUHR gereden, maar de dagen worden korten en de uitjes dus ook :-)

Zijn er daarom complete GPX routes op Komoot oid van de verschillende combi's die we kunnen rijden? Het gaat me dan voornamelijk om het koppelen van een aantal tracks die je kunt koppelen binnen 1 gpx bestand. Bv Hola en Zeisterlitz incl de verbindingsroute. Maar ook een koppeling van Zeist en Amerongen bv. Er is vast ergens een lijstje van bestaande gpx files. Maar ik kan ze niet vinden en ben nog net niet handig genoeg deze te maken via Komoot. Dan bedoel ik vooral het toevoegen van een verbindingsroute en twee track in een bestand. Topografisch ben ik nog niet helemaal thuis in de (legale) bospaden, en wil wel gewoon hersenloos op mn garmin checken waar ik heen moet zodat ik gewoon lekker stampen kan in ons geweldige MTB gebied!

Iemand een lijstje?

Thanks!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Onze overzichtskaart is al 2.000.000 keer geraadpleegd. Kun jij ‘em ook vinden?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

In mijn sigje staan aantal linkjes met voorbeelden. Maar als je de UHR9 gereden hebt, knip je er wat af en rijden maar :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
TimoWH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 maart 2017, 21:32
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 4

Dank voor jullie reacties!

Fred, daar kan ik zeker wat mee :-)

Bert, het is een prachtige kaart, maar ik weet dus niet hoe je bv HoLa en Zeisterlitz met verbindingslus er uit kunt plukken en als 1 bestand op je garmin kunt zetten met navi.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Als je de afzonderlijke delen kunt downloaden kun je toch naar hartelust knippen en plakken om je route samen te stellen?

Makkelijk met Basecamp van Garmin, maar eigenlijk volstaat Notepad daarvoor al... Van Basecamp kun je ook zo naar je navigatie slepen als die aangesloten is...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Gooi Komoot maar weg, daar heb je niets aan. Alles wat je er mee kunt doen, kun je ook met programma's als Mapsource, Basecamp of GPS Track Editor. Tracks maken gaat beter met http://brouter.de/brouter-web. Komoot geeft hoog op van hun algoritme. Daar bedoelen ze mee dat ze jou laten betalen voor gebruik de tags die vrijwillige kaartenmakers al in OpenStreetMap hebben gezet

Tracks maken kun je leren. In het veld de weg vinden kun je ook leren. Gewoon durven fout te rijden en dan herstellen. Ogen en oren open. En rijden maar.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie