Two nav

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Maar moeten we als consument nu heel erg ons best gaan doen om te ontdekken of TwoNav beter is dan bijv. Garmin?
Lijkt me de omgekeerde wereld.
Waarom probeert TwoNav ons niet te overtuigen dat we beter een TwoNav aanschaffen dan een Garmin of Wahoo of Bryton ???

Misschien kunnen ze mij er eentje toesturen.
Dan ga ik er een jaartje mee rijden en houdt jullie op de hoogte :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

Routering hangt af van de inhoud van een kaart, dus mogelijk dat de OrdnanceSurvey in TwoNav niet routeren (maar wel precies een track kan volgen met wat navigatie aanduidingen) en de OrdnanceSurvey voor Garmin (die mogelijk een andere kaartbakker heeft) wel.
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

ThaSingleTrackMastah schreef: za 7 maart 2020, 15:07 Maar moeten we als consument nu heel erg ons best gaan doen om te ontdekken of TwoNav beter is dan bijv. Garmin?
Lijkt me de omgekeerde wereld.
Waarom probeert TwoNav ons niet te overtuigen dat we beter een TwoNav aanschaffen dan een Garmin of Wahoo of Bryton ???

Misschien kunnen ze mij er eentje toesturen.
Dan ga ik er een jaartje mee rijden en houdt jullie op de hoogte :wink:

Ik geloof dat dit de boodschap is waarom zij beter zijn dan de rest..
https://youtu.be/z0Wlm7wz39s
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

hendrikjan schreef: za 7 maart 2020, 16:42
ThaSingleTrackMastah schreef: za 7 maart 2020, 15:07 Maar moeten we als consument nu heel erg ons best gaan doen om te ontdekken of TwoNav beter is dan bijv. Garmin?
Lijkt me de omgekeerde wereld.
Waarom probeert TwoNav ons niet te overtuigen dat we beter een TwoNav aanschaffen dan een Garmin of Wahoo of Bryton ???

Misschien kunnen ze mij er eentje toesturen.
Dan ga ik er een jaartje mee rijden en houdt jullie op de hoogte :wink:

Ik geloof dat dit de boodschap is waarom zij beter zijn dan de rest..
https://youtu.be/z0Wlm7wz39s
Dat kan met mijn Garmin ook, want de IGN topokaart van Spanje is zowel voor Twonav als voor Garmin verkrijgbaar (na overleggen van 149 euros)

Voordeel van Garmin is dan weer dat die in het illegale circuit te downloaden is, mocht je zo gewetenloos zijn.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Ik vind het eerlijk gezegd de meest nietszeggende commercial die ik in lange tijd heb gezien.. de navigatie naar mijn digitale geweten is overigens een klus op zich .. dat loopt allemaal heel ingewikkeld via proxies, vpns en andere nodes
Plaats reactie