OpenFietsMap probleem

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Ik heb een Garmin 1030 met daarop de standaard meegeleverde kaarten die ik allemaal UIT heb staan
verder heb ik de BNL map van OFM 2019-14-Sep geïnstalleerd en AAN staan dit lijkt goed te werken maar nu komt het ….
het leek mij goed om de kaar een keer te updaten maar welke nieuwe versie ik ook probeer ze geven allemaal problemen
of hij zegt dat ze niet routable zijn of hij doet het maar geeft geen richting aan of zegt maar 50 punten aan te kunnen

Wanneer ik zonder ook maar iets aan de instellingen verander de OFM 2019-14-Sep weer aan zet (en de rest uit) dat werkt alles weer zo te zien
Brakes are my enemy

Kona Hei Hei cr/dl
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Ik heb ergens anders voorbij zien komen dat de nieuwste ofm kaarten niet meer samen met oudere en overlappende kaarten op 1 device kunnen staan. Ook niet als je de oudere kaarten op uit hebt staan.
Heb je dat, dat je 2 ofm kaarten erop hebt staan?

Ik heb week geleden op de 820 de toen nieuwste benelux gezet en ervaar geen problemen
Ride like you stole it
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Gravelmarc schreef: di 7 april 2020, 16:57 Ik heb ergens anders voorbij zien komen dat de nieuwste ofm kaarten niet meer samen met oudere en overlappende kaarten op 1 device kunnen staan. Ook niet als je de oudere kaarten op uit hebt staan.
Heb je dat, dat je 2 ofm kaarten erop hebt staan?

Ik heb week geleden op de 820 de toen nieuwste benelux gezet en ervaar geen problemen
heb idd er wel 2 OFM kaarten (maar uit) op staan
Zal het eens proberen
Of misschuen die lite versie
Brakes are my enemy

Kona Hei Hei cr/dl
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Nu alleen de bnl 04 04 2020 er op zitten en lijkt probleemloos
Brakes are my enemy

Kona Hei Hei cr/dl
Plaats reactie