Basecamp, google earth als basiskaart?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
jupiler
All rounder
All rounder
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 17 mei 2017, 17:04

Ik ben me aan het verdiepen in basecamp, maar er staat alleen een heel erg niet gedetailleerde wereldkaart die ik kan aanvinken als basiskaart. Ik zou graag gewoon een google earth luchtfoto gebruiken. Is er een simpele manier om dit te fixen? Ik heb al wat gezocht, maar kom er nog niet achter :cry:

EDIT: ik kom er achter dat je je Garmin apparaat gekoppeld moet hebben om Basecamp te kunnen gebruiken, tenminste de kaarten. Of mis ik iets? niet erg optimaal als je het mij vraagt.

EDIT 2: ik kom er nu achter dat je bestaande routes in de (online) garmin connect kaart kunt dupliceren en bewerken, punten verslepen etc. Dit lijkt erg handig omdat je hier gewoon online goede kaarten hebt. Vervolgens de gpx exporteren naar de garmin. Ik ga het uittesten...
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 828
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

jupiler schreef: wo 8 juli 2020, 16:26 Ik ben me aan het verdiepen in basecamp, maar er staat alleen een heel erg niet gedetailleerde wereldkaart die ik kan aanvinken als basiskaart. Ik zou graag gewoon een google earth luchtfoto gebruiken. Is er een simpele manier om dit te fixen? Ik heb al wat gezocht, maar kom er nog niet achter :cry:

EDIT: ik kom er achter dat je je Garmin apparaat gekoppeld moet hebben om Basecamp te kunnen gebruiken, tenminste de kaarten. Of mis ik iets? niet erg optimaal als je het mij vraagt.

EDIT 2: ik kom er nu achter dat je bestaande routes in de (online) garmin connect kaart kunt dupliceren en bewerken, punten verslepen etc. Dit lijkt erg handig omdat je hier gewoon online goede kaarten hebt. Vervolgens de gpx exporteren naar de garmin. Ik ga het uittesten...
bij OFM of OSM een kaart downloaden
http://www.openfietsmap.nl/
http://garmin.openstreetmap.nl/
Brakes are my enemy

Kona Hei Hei cr/dl
jupiler
All rounder
All rounder
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 17 mei 2017, 17:04

Thanks, gelukt! dat scheelt een hoop
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 828
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

jupiler schreef: wo 8 juli 2020, 20:17 Thanks, gelukt! dat scheelt een hoop
:-q
Brakes are my enemy

Kona Hei Hei cr/dl
Plaats reactie