wahoo elemnt roam afgelegde meters

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Sinds kort hebt ik een wahoo element roam. Wat me opvalt als ik een track na wil rijden is dat van het stuk dat opgenomen is alleen de laatste x kilometers getoond worden. Stel je bent dus halverwege en je kijkt op je kaart en je wilt zien wat je allemaal hebt afgelegd dan zie je maar een klein stukje. Het is me gisteren pas opgevallen toen ik een track aan het volgen was en ik weet niet hoe de afgelegde meters eruit zien als ik geen track narijd. Ik vind het fijn om een compleet spoor te zien van mijn afgelegde meters.

Is dit mogelijk?
Knakworstkweker

Nee, niet op de gps, die heeft te weinig geheugen om dat te kunnen doen.

Op de companion app op je telefoon kan je dat wel zien.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Knakworstkweker schreef: zo 4 oktober 2020, 15:58 Nee, niet op de gps, die heeft te weinig geheugen om dat te kunnen doen.

Op de companion app op je telefoon kan je dat wel zien.
Meen je niet, volgens mij kon mijn oude Garmin 705 dit al. Maar goed, de compagnon app is een goede tip, meestal heb ik mijn telefoon gewoon bij me, bedankt voor de tip!
Knakworstkweker

Maar je kan geloof ik 5 of 10 km route zien, ik zou niet weten waarom je meer wil zien.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Knakworstkweker schreef: zo 4 oktober 2020, 16:21 Maar je kan geloof ik 5 of 10 km route zien, ik zou niet weten waarom je meer wil zien.
Ik ben gewend om te rijden op tracks die op een kaart geplot worden. Stel je hebt een aantal tracks in de buurt zitten van de plek waar je bent. Als ik dan delen van die verschillende tracks wil rijden in 1 rit dan is het handig om alle tracks te zien en te zien wat je zelf hebt gereden. Ik heb veel met osmand+ gereden en daar kun je alle tracks een eigen kleurtje geven en daarnaast ook jouw eigen gereden meters een eigen kleurtje. Vergelijk het met bijvoorbeeld trailforks, je ziet verschillende tracks en je maakt zelf de keuze wat je wil gaan rijden.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Vandaag weer op pad geweest en heb nu ook op de telefoon die gekoppeld is aan de roam gekeken. Je ziet inderdaad de hele track op de telefoon, je ziet ook wat jezelf hebt afgelegd maarrrrrr, zowel de route als de afgelegde track wordt allebei in het zwart weergegeven. Zucht....... Het is dus niet duidelijk te zien.
Plaats reactie