Ervaring MTB'en met telefoon

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Nu de startpost van Miesss ineens weg is lijk ik topicstarter maar dat is natuurlijk niet zo ..................watsgeburt????
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Hilco schreef: di 26 januari 2021, 20:27 Nu de startpost van Miesss ineens weg is lijk ik topicstarter maar dat is natuurlijk niet zo ..................watsgeburt????
Volgens mij was onze verse guardia civil wat aan het uitproberen met z`n nieuw verworven mod-rechten en dat ging niet als geplanned :tong
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mea culpa.
Modereren vanaf een telefoon gaat al net zo goed als navigeren met een telefoon.


Miesss schreef: ma 11 januari 2021, 14:48 Hi,

Ik ben onlangs, met veel plezier, begonnen met mountainbiken. Nu las ik op dit forum dat mountainbiken heel erg slecht kan zijn voor een Iphone. Door de trillingen onder meer schade aan de camera en afbeelding stabilisator(?)
Momenteel maak ik gebruik van deze telefoonhouder. Deze lijkt en oogst stevig, maar dat is denk ik ook niet het probleem. Het zijn de overmijdelijke trillingen tijdens het rijden waar ik me druk om maak. Een duurdere telefoonhouder lijkt mij persoonlijk dan ook overbodig, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Heeft iemand hier (nare) ervaringen mee? Ik wil niet dat ik mijn Iphone 11 beschadig en voor onnodig dure reperaties kom te staan... :(

Ps. voor iedereen die mij adviseert om zonder telefoon te rijden: ik heb het richtingsgevoel van een visstick, dus mijn mobiel is in dit geval noodzakelijk. :D
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Gsm kan prima in een houder met geïntrigeerde accu. Routes overzetten gaat als van zelf, in tegenstelling tot een Garmin. Althans zo ga ik het testen komend weekend.
Plaats reactie