Telefoonhouder

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Azurri schreef: ma 6 september 2021, 19:10
MarkMeisner schreef: ma 6 september 2021, 18:48

Niet iedereen heeft die tijd, luxe of zin om maar op de bonnefooi rond te rijden en hopen dat hij/zij iets moois tegen komt. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als andere al heel wat moois hebben gevonden en gedeeld.
Daar heb je gelijk in, zucht!!🤣

Vond ik in mijn begintijd (vroege 90'er jaren,routes,wat zijn dat?) Wel een van de charmes,thuis op een stafkaart een route uitdokteren tussen de hoogtelijnen door(zuid limburg) en dan in t echt kijken of t fietsbaar was!!
Maar helaas de laatste jaren alleen maar die 2 bolletjes en driehoek,in verschillende, kleuren volgen😉
Ik snap het wel. Ik doe het nu precies eender, maar dan digitaal. Met https://maps.openrouteservice.org/ een route maken en dan met de Garmin op het stuur de route rijden. Is er iets niet begaanbaar, mag het niet of moet ik afsnijden, dan ga ik de route af en kan ik later weer de route oppakken. De voorpret van de route online uitstippelen is net zo leuk als het daarna rijden.

De kosten vallen ook best mee, voor 100 euro kun je aardig wat papieren kaarten kopen (even de computer niet meegerekend uiteraard). Alles heeft z'n charme en de tijd gaat ook maar door.
Freddy95
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: za 15 augustus 2020, 20:29

2 weken geleden sp connect mtb bundel gekocht voor mijn Samsung note 10 plus en nog geen moment spijt van gehad. Blijft egt goed zitten zelfs op ruige stukken en ziet er ook nog vet uit vind ik.

Mocht je interesse hebben op de website van sp connect kun je met deze kortings code EOS2021 20 % korting krijgen op de totale aankoop.
Plaats reactie