Bryton Rider 50

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
body
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 19 februari 2012, 10:15

Francois schreef:Even iets anders... zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met het hernoemen van een gereden rit op de Bryton site ? Standaard komt ie met datum en tijd van de gereden rit, maar ik geef daar zelf een andere naam aan. In eerste instantie lijkt dit gebeurd te zijn, maar even later staat er toch weer de standaard naamgeving en is mijn omschrijving weg.
Net even getest. Na de naam te hebben gewijzigd op OK klikken. Geen probleem verder.
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ja...in eerste instantie lijkt dat bij mij te werken, maar als je nog eens op 'mijn collectie' klikt of simpelweg de pagina re-fresht is de naam niet veranderd :-(
Ik heb trouwens een Mac
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
body
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 19 februari 2012, 10:15

Francois schreef:Ja...in eerste instantie lijkt dat bij mij te werken, maar als je nog eens op 'mijn collectie' klikt of simpelweg de pagina re-fresht is de naam niet veranderd :-(
Ik heb trouwens een Mac

je hebt gelijk, bij mij nu ook....op de mac
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Francois schreef:Even iets anders... zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met het hernoemen van een gereden rit op de Bryton site ? Standaard komt ie met datum en tijd van de gereden rit, maar ik geef daar zelf een andere naam aan. In eerste instantie lijkt dit gebeurd te zijn, maar even later staat er toch weer de standaard naamgeving en is mijn omschrijving weg.
Ja, daar heb ik ook last van. Ze zijn lekker bezig bij Bryton.
Haast u langzaam
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ik heb wel m'n rit van vorige week kunnen aanpassen... :D

Maar toch ben ik nog blij met m'n ouwe trouwe Rider :-q :lol:
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
body
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 19 februari 2012, 10:15

Mees schreef:
Francois schreef:Even iets anders... zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met het hernoemen van een gereden rit op de Bryton site ? Standaard komt ie met datum en tijd van de gereden rit, maar ik geef daar zelf een andere naam aan. In eerste instantie lijkt dit gebeurd te zijn, maar even later staat er toch weer de standaard naamgeving en is mijn omschrijving weg.
Ja, daar heb ik ook last van. Ze zijn lekker bezig bij Bryton.
Het werkt weer....bij mij dan..
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Bleek dus een structureel probleem te zijn, dat door Bryton erkend werd. Inmiddels hebben ze het opgelost.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Nou, opgelost? Ik moet nog steeds regelmatig een rit herbenoemen binnen 1 website bezoek. Maar, als het eenmaal is gelukt blijft de nieuwe naam wel behouden bij een nieuw bezoek aan de website.
Haast u langzaam
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ok...het leek bij mij meteen te werken. En op hun Facebook pagina gaven ze gisteren aan dat het nu opgelost is.
Maar ja..het blijft Bryton :-)

Edit: en jammer dan...ik had er nog een paar die ik wilde hernoemen, en bij de eerste ging het toch weer fout..... :~
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Nog meer mensen die vandaag problemen hadden met de Bryton ? een tocht die 3.15 uur duurde was opeens dik 11 uur...gem. snelheid 0,3km/h haha
en een medebiker met ridder 50, exact hetzelfde !
of zou het een GPS probleem zijn geweest ? de positiebepaling was nl. ook soms traag... daardoor wel eens een paadje voorbij gereden...
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29972
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Wat het ook was, zeker geen gps probleem, mijn Garmin deed het de hele dag uitstekend.
Ook navigatie in de auto had geen problemen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Een GPS probleem?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Global_positioning_system" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Gerard.
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 24 juni 2012, 22:02
Mijn mountainbike: GT I-Drive Marathon

Francois schreef:Nog meer mensen die vandaag problemen hadden met de Bryton ? een tocht die 3.15 uur duurde was opeens dik 11 uur...gem. snelheid 0,3km/h haha
en een medebiker met ridder 50, exact hetzelfde !
of zou het een GPS probleem zijn geweest ? de positiebepaling was nl. ook soms traag... daardoor wel eens een paadje voorbij gereden...
Mijne week telkens van de route.
Pijl draaide pas op het laatste moment en stond soms zelfs op 180 graden.
Het was mijn 2e test rit en was meteen teleurgesteld in het apparaat.

Maar hij gaat zeker de deur niet uit haha
Gebruikersavatar
M@ttie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 10 juli 2010, 21:56
Mijn mountainbike: Ghost Lector 5.9

Weet iemand of een rider 50 over osm opensourcemaps beschikt en hoe zou ik deze kunnen updaten??
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

De Rider heeft OSM kaarten, maar alleen Bryton kan deze bijwerken.

Als er een update is, dan is die hier te vinden: http://corp.brytonsport.com/products/su ... ad?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false; (alleen voor rider 60 voor zover ik kan zien).


Op basis van deze link zou het wel mogelijk horen te zijn om eigen updates uit te voeren: http://singletrackworld.com/forum/topic ... -bryton-50" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
Plaats reactie