Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Geen problemen hier
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Werkt ondertussen hier ook weer. Zal wel een serverdingetje zijn geweest. Handige app :-q
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

Ik kan niet zo goed vinden of de gratis versie van Strava ook de hartslag en cadans logt.
(Ik wil alleen mijn ritten loggen, en achteraf een beetje door de data heenscrollen.)

Weten jullie dat?
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

ElTrappo schreef: zo 31 oktober 2021, 12:06 Ik kan niet zo goed vinden of de gratis versie van Strava ook de hartslag en cadans logt.
(Ik wil alleen mijn ritten loggen, en achteraf een beetje door de data heenscrollen.)

Weten jullie dat?
Hartslag en cadans zijn alleen zichtbaar in premium.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

In de gratis versie kan je iig hartslag te zien. Powermeter en cadans heb ik niet.
Voor het gebruik van je hartslag moet je Strava apart toestemming geven, is blijkbaar privacy gevoellige informatie.

Maar het is gratis, dus je kunt het gewoon zelf proberen ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 31 oktober 2021, 13:27 Maar het is gratis, dus je kunt het gewoon zelf proberen ;)
Hartslag analyse zit al een hele poos niet meer in de gratis versie (vroeger wel).
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Knakker29 schreef: zo 31 oktober 2021, 13:46
ThaSingleTrackMastah schreef: zo 31 oktober 2021, 13:27 Maar het is gratis, dus je kunt het gewoon zelf proberen ;)
Hartslag analyse zit al een hele poos niet meer in de gratis versie (vroeger wel).
Analyse niet, maar de hartslag wordt wel geregistreerd en weergegeven net als snelheid en hoogte.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Dank, ik dacht dat het voor alle hartslag gegevens gold.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Nee hoor, mooi gratis grafiekje.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 31 oktober 2021, 13:27 In de gratis versie kan je iig hartslag te zien. Powermeter en cadans heb ik niet.
Voor het gebruik van je hartslag moet je Strava apart toestemming geven, is blijkbaar privacy gevoellige informatie.

Maar het is gratis, dus je kunt het gewoon zelf proberen ;)
Nou eh, ik heb de fietscomputer nog niet, het hangt een beetje van de logging in Strava af of het een Wahoo of een Garmin wordt. (ander threadje)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Een Garmin Edge logt naar Garmin Connect, en die sluist het door naar Strava (als je dat wilt)
Dus je hebt je data al in GC.
Gratis. En waarschijnlijk krijg je het ook gratis in Strava.

Als je wat moeite wilt doen kan je de data uit je Wahoo of Edge uitlezen met je pc.
Dan zijn er tig tooltjes en sites om de (.fit) bestandjes te analiseren.

Wil je makkelijk via BT naar je phone, dan zit je waarschijnlijk vast aan de eigen app vh merk.

Ken je de site van DC Rainmaker?
https://www.dcrainmaker.com/
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 3 november 2021, 00:10 Een Garmin Edge logt naar Garmin Connect, en die sluist het door naar Strava (als je dat wilt)
Dus je hebt je data al in GC.
Gratis. En waarschijnlijk krijg je het ook gratis in Strava.

Als je wat moeite wilt doen kan je de data uit je Wahoo of Edge uitlezen met je pc.
Dan zijn er tig tooltjes en sites om de (.fit) bestandjes te analiseren.

Wil je makkelijk via BT naar je phone, dan zit je waarschijnlijk vast aan de eigen app vh merk.

Ken je de site van DC Rainmaker?
https://www.dcrainmaker.com/
Ken ik. Gave site, hij pluist het allemaal goed uit.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Op Strava website krijg je enkel je gemiddelde en max hartslag te zien, geen grafiek. In de app op je telefoon krijg je wel een grafiek, maar dan kun je niet zien waar bij welke hartslag je reed op de route.

In Garmin Connect kun je dit wel zien :-q Er is dan wel meer te zien op de website, dan in de app.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

MarkMeisner schreef: wo 3 november 2021, 09:46 Op Strava website krijg je enkel je gemiddelde en max hartslag te zien, geen grafiek. In de app op je telefoon krijg je wel een grafiek, maar dan kun je niet zien waar bij welke hartslag je reed op de route.
Ik de betaalde versie kun je op de website in ieder geval wel zien hoe hoog je hartslag op een bepaald punt op de kaart was. Of dat ook in de gratis versie kan weet ik niet. Dat kan ik checken bij mijn vrouw, maar ik heb haar inloggegevens niet bij de hand.

Edit: ik kan het ook zien bij mensen die geen premium hebben.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Mad Wally schreef: wo 3 november 2021, 10:19
MarkMeisner schreef: wo 3 november 2021, 09:46 Op Strava website krijg je enkel je gemiddelde en max hartslag te zien, geen grafiek. In de app op je telefoon krijg je wel een grafiek, maar dan kun je niet zien waar bij welke hartslag je reed op de route.
Ik de betaalde versie kun je op de website in ieder geval wel zien hoe hoog je hartslag op een bepaald punt op de kaart was. Of dat ook in de gratis versie kan weet ik niet. Dat kan ik checken bij mijn vrouw, maar ik heb haar inloggegevens niet bij de hand.

Edit: ik kan het ook zien bij mensen die geen premium hebben.
Je hebt gelijk! Links op analyse klikken (in de browser) en dan krijg je inderdaad grafieken onder de kaart. Weer wat geleerd!

Afbeelding
Plaats reactie