Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Aha dat bevestigd het vermoeden :-q

Het zal vervelend zijn voor de kleine groep die er serieus gebruik van maakte, maar wellicht dat in die kringen de gebruikers flyby settings toch wel weer op openbaar gezet worden.
Positief voor de mensen die onbewust alles deelden en zich wellicht afvroegen waar al die volgverzoeken van onbekenden vandaan kwamen :winkie:

Maar betekend dit nu ook dat als er met een groep getraind wordt dat dat ook niet meer zichtbaar is? Aangezien dit volgens het artikel onderdeel was van de flyby functionaliteit.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Sheiky schreef: do 15 oktober 2020, 08:27 Aha dat bevestigd het vermoeden :-q

Het zal vervelend zijn voor de kleine groep die er serieus gebruik van maakte, maar wellicht dat in die kringen de gebruikers flyby settings toch wel weer op openbaar gezet worden.
Positief voor de mensen die onbewust alles deelden en zich wellicht afvroegen waar al die volgverzoeken van onbekenden vandaan kwamen :winkie:

Maar betekend dit nu ook dat als er met een groep getraind wordt dat dat ook niet meer zichtbaar is? Aangezien dit volgens het artikel onderdeel was van de flyby functionaliteit.
Je krijgt wel gewoon te zien in je rit met wie je gereden hebt
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Top :-q dat is in groepsverband wel leuk
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Weet iemand of ik de door mij gereden Strava segmenten van een parcours kan exporteren (bijv. naar excel of een ander format)?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Eerst de gpx downloaden van je eigen rit. Weet niet of dat kan als je geen betaald account hebt en dan importeren in excel.
https://www.oosterhoff.org/index.php/fi ... n-in-excel
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Met een gratis account kan het met de plug-in strava to gpx: https://mapstogpx.com/strava/
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ik rij met 3 bikes, 2 moutainbikes en een race fiets. Per bike zou ik graag willen weten hoeveel km ik binnen een bepaalde periode daarmee ben gereden. Weet iemand hoe ik dat op Strava (premium account) kan doen?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

rokl schreef: ma 25 januari 2021, 16:46 Ik rij met 3 bikes, 2 moutainbikes en een race fiets. Per bike zou ik graag willen weten hoeveel km ik binnen een bepaalde periode daarmee ben gereden. Weet iemand hoe ik dat op Strava (premium account) kan doen?
Dan voer je alle 3 de fietsen in in Strava en na elke rit ken kies je met welke fiets je deze gereden hebt. De fiets waar je de meeste ritten op maakt stel je in als “default”
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ik denk we praten langs elkaar heen. Ik heb al nagenoeg 1500 ritten staan in Strava en bij elke rit is aangegeven met welke fiets ik onderweg was. Ik wil nu voor een periode uit het verleden, bijv. 1 jan 2020 t/m 20 nov 2020 weten hoeveel km ik met bike x ben gefietst.
Laatst gewijzigd door rokl op ma 25 januari 2021, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

rokl schreef: ma 25 januari 2021, 20:01 Ik denk we praten langs elkaar heen. Ik heb al nagenoeg 1500 ritten staan in Strava en bij elke rit is aangegeven met welke fiets ik onderweg was. Ik wil nu voor een periode uit het verleden, bijv. 1 jan 2020 t/m 20 nov 2020 weten hoeveel km ik met bike x ben gefietst.
Je kunt bij opmerkingen ook steeds even de km stand van de desbetreffende fiets vermelden.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Hier heb ik nu toch niets meer aan???
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gerwin89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 6 maart 2020, 12:43

Ik heb een betaalaccount van strava, maar wat is nu het verschil met de gratis versie mbt jou pogingen op een segment en bv het kijken wat de tijd van de mensen die je volgt op een segment...
Gaat dat beide niet met de gratis versie?
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

rokl schreef: ma 25 januari 2021, 20:01 Ik denk we praten langs elkaar heen. Ik heb al nagenoeg 1500 ritten staan in Strava en bij elke rit is aangegeven met welke fiets ik onderweg was. Ik wil nu voor een periode uit het verleden, bijv. 1 jan 2020 t/m 20 nov 2020 weten hoeveel km ik met bike x ben gefietst.
Dat is wel wat teveel gevraagd. Dan zou je dit zelf moeten bijhouden via excel ofzo. Totale fietsafstand per fiets kan wel via Garmin, volgens mij bij Strava ook.
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

rokl schreef: ma 25 januari 2021, 16:46 Ik rij met 3 bikes, 2 moutainbikes en een race fiets. Per bike zou ik graag willen weten hoeveel km ik binnen een bepaalde periode daarmee ben gereden. Weet iemand hoe ik dat op Strava (premium account) kan doen?
Kies dan voor Veloviewer. Check maar die van mij https://veloviewer.com/athletes/715693 Alle mogelijke doorsnedes kan je dan maken (Strava premium wel nodig)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie