Orbea dealer

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Roy1980
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 3 juni 2009, 12:34
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Team 2018 en een Chinees met grote wielen

Beste mensen, ik ben de trotse bezitter van een Scott Spark RC 900 Team model 2018. Prima fiets, maar dat neemt niet weg dat ik best weer eens wat anders zou willen proberen. Ik vind de Orbea Oiz wel een heel gave fiets die ik eens zou willen testen.

Kan iemand wellicht een Orbea dealer aanbevelen? Ik kom uit de buurt van Nijmegen maar ben best bereid om 1,5 uur te rijden. Als de Orbea bevalt, zou ik mijn Scott willen inruilen (als ik daar nog een leuk bedrag voor terugkrijg), dus een dealer waarmee te handelen valt verdient te voorkeur :winkie:
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Je kan Mechanieker Amersfoort proberen. Ze zijn Orbea dealer.
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

https://www.orbea.com/nl-nl/dealers/nl/nijmegen

Hier vind je de dealers in de buurt van Nijmegen.

Manivelo in Arnhem is een leuke kleine zaak gerund door een enorme enthousiasteling. Ik weet niet of hij ook aan inruil doet.

Zelf heb ik mijn Orbea Oiz bij Stouwdam in Wezep gekocht. Daar weet ik zeker dat ze inruilen en er wat te onderhandelen valt.

Succes! :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

In Nijmegen zit Laura Turpijn: LT-Sports. In het Honig complex. https://www.ltsports.nl/

Super service :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Roy1980
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 3 juni 2009, 12:34
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Team 2018 en een Chinees met grote wielen

Lars TB schreef: do 21 november 2019, 12:57 In Nijmegen zit Laura Turpijn: LT-Sports. In het Honig complex. https://www.ltsports.nl/

Super service :-q
Ik wist niet dat zij ook Orbea verkoopt. Zie ik op haar site ook niet staan. Ik zal er eens langs gaan.

Dank!
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Lars TB schreef: do 21 november 2019, 12:57 In Nijmegen zit Laura Turpijn: LT-Sports. In het Honig complex. https://www.ltsports.nl/

Super service :-q
Ze mogen dan wel weer de website updaten, kona modellen van 2017
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Daar waar een website al enige jaren het visitekaartje is van een organisatie zou dat voor mij persoonlijk een reden zijn om zo'n bedrijf links te laten liggen.

Nu kan men aankaarten dat ze meer tijd steken in het daadwerkelijk sleutelen aan fietsen maar heutzutage, in het digitale tijdperk, kom je daar als bedrijf niet meer mee weg.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

slapbandje schreef: vr 22 november 2019, 11:32 Daar waar een website al enige jaren het visitekaartje is van een organisatie zou dat voor mij persoonlijk een reden zijn om zo'n bedrijf links te laten liggen.

Nu kan men aankaarten dat ze meer tijd steken in het daadwerkelijk sleutelen aan fietsen maar heutzutage, in het digitale tijdperk, kom je daar als bedrijf niet meer mee weg.
Als je Laura zou kennen dan zou je zo een botte uitspraak niet doen... . Als er eentje is die zich inzet voor haar klanten!



Maar goed, ze mag haar website inderdaad wel eens updaten.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Lars TB schreef: vr 22 november 2019, 14:55
slapbandje schreef: vr 22 november 2019, 11:32 Daar waar een website al enige jaren het visitekaartje is van een organisatie zou dat voor mij persoonlijk een reden zijn om zo'n bedrijf links te laten liggen.

Nu kan men aankaarten dat ze meer tijd steken in het daadwerkelijk sleutelen aan fietsen maar heutzutage, in het digitale tijdperk, kom je daar als bedrijf niet meer mee weg.
Als je Laura zou kennen dan zou je zo een botte uitspraak niet doen... . Als er eentje is die zich inzet voor haar klanten!



Maar goed, ze mag haar website inderdaad wel eens updaten.
Wanneer je mijn vorige reactie een botte uitspraak noemt heb je wel erg lange tenen vandaag.
Wanneer je goed leest benoem ik steeds 'bedrijf' als in algemene zin.
Het lijkt mij dat je als bedrijf jezelf zo goed en correct mogelijk op de kaart wil zetten en je klanten wil 'lokken' met de producten die je als onderneming aanbiedt in je assortiment.

Daarnaast lijkt het mij voor importeur/distributeur ook nogal van belang dat je producten die je verdeeld hebt over de erkende verkooppunten zichtbaar uitgedragen worden op de desbetreffende websites.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
PaganiProductions

in Buggenum Leudal Limburg
https://www.2-wielers.nl/ ben ik zelf ook klant super zaak met veel kennis etc.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op vr 22 november 2019, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronner
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 8 oktober 2006, 21:02

.
Laatst gewijzigd door Ronner op do 6 augustus 2020, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

slapbandje schreef: vr 22 november 2019, 15:12
Lars TB schreef: vr 22 november 2019, 14:55

Als je Laura zou kennen dan zou je zo een botte uitspraak niet doen... . Als er eentje is die zich inzet voor haar klanten!



Maar goed, ze mag haar website inderdaad wel eens updaten.
Wanneer je mijn vorige reactie een botte uitspraak noemt heb je wel erg lange tenen vandaag.
Wanneer je goed leest benoem ik steeds 'bedrijf' als in algemene zin.
Het lijkt mij dat je als bedrijf jezelf zo goed en correct mogelijk op de kaart wil zetten en je klanten wil 'lokken' met de producten die je als onderneming aanbiedt in je assortiment.

Daarnaast lijkt het mij voor importeur/distributeur ook nogal van belang dat je producten die je verdeeld hebt over de erkende verkooppunten zichtbaar uitgedragen worden op de desbetreffende websites.
En hoewel je het algemeen op schreef, doelde je hier op LT-Sports :roll:


Je hebt geen ongelijk, maar ten eerste heeft Laura er blijkbaar geen last van, want ze heeft het veel te druk. En ten tweede past het eigenlijk niet bij de manier van haar bedrijfsvoering. Ik vermoed dat ze al 2 jaar niet op haar eigen site heeft gekeken :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Idd niet iedereen of bedrijf moet het hebben van het grote www
Ik denk zelfs.... Wanneer er juist geen gebruik van het www wordt gemaakt als bedrijf... Heb je je zaak(jes) zeker goed op orde :-D :-q :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Is er al iemand die en Oiz TR (bij voorkeur de M-modellen) in XL tegen is gekomen als demo model? Zou die graag eens aan de tand willen voelen.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Een oiz TR (L) staat bij mij ook hoog op de verlanglijst. Bij een toevallig kort bezoek aan de Orbea-dealer in Spa direct voor gevallen.
Nog goede tips voor regio Zuid Holland toevallig?
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie