Van YT Jeffsy 29 " naar LIV 27,5 " verschillen ????> Canyon Spectral WMN CF 7.0 geworden

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2494
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

TenZNL schreef: za 30 november 2019, 21:13 Dan weet je je waarvoor je de komende maanden werkt :lol:
Nope ze werkt ook , en krijgt daarvan zakgeld :winkie:

:bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Snelle Buffer schreef: za 30 november 2019, 21:11 Maar nu heb ik een probleem want mn vrouw vindt hem ook mooi :winkie:
Wacht gewoon even tot je vriendin er achter komt dat die van haar een maatje te klein is. Kun je die voor een zacht prijsje over nemen :bier: :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2494
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Lars TB schreef: zo 1 december 2019, 11:47
Snelle Buffer schreef: za 30 november 2019, 21:11 Maar nu heb ik een probleem want mn vrouw vindt hem ook mooi :winkie:
Wacht gewoon even tot je vriendin er achter komt dat die van haar een maatje te klein is. Kun je die voor een zacht prijsje over nemen :bier: :winkie:
:lol: :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Dirt Peddler
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 23 oktober 2019, 12:58

Snelle Buffer schreef: za 30 november 2019, 21:12 Deze dus , het 2020 model in 27.5 "

Afbeelding

Waarschijnlijk eind volgende week binnen , inspecteren , en dan per schip naar haar toe (midden Oosten) . :)
De kleurenstelling van de vrouwen varanten zijn mooier dan die van de mannen :o
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2494
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

in het eggie nog mooierderder
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2494
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Dirt Peddler schreef: di 3 december 2019, 09:37
Snelle Buffer schreef: za 30 november 2019, 21:12 Deze dus , het 2020 model in 27.5 "

Afbeelding

Waarschijnlijk eind volgende week binnen , inspecteren , en dan per schip naar haar toe (midden Oosten) . :)
De kleurenstelling van de vrouwen varanten zijn mooier dan die van de mannen :o

de "mannen" variant

Afbeelding
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie