Cube stereo 120 race (2020)

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

In dit draadje staat een hoop info mbt drinkrugzakken: viewtopic.php?f=4&t=145088
Pietjezoektfietsje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 25 november 2019, 20:49

Ja had het draakje inderdaad gevolgd, ik lees graag mee haha. Ik weet ook niet of mijn gevoel terecht is want misschien is het gewoon een kwestie van wennen! Ik zal het gaan ervaren denk ik.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

De drinkzak van een rugzak hoef je niet vol te doen, je hoeft niet met 2 of 3 liter op pad te gaan. (Maar het kan)
Schoonmaken is bij de drinkzakken van Decathlon (en anderen met een vouwsluiting) heel simpel. Als je er alleen water in doet sowieso dan is het een kwestie van leeglaten lopen en uitlaten lekken.

Als je nu begint, ben je er vd zomer aan gewend.
Want met 30C voor het eerst zo'n ding op je rug is geen pretje.
(eenmaal gewend maakt het niet meer uit, ik rij hier met >35°C met eennrugzak.)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Pietjezoektfietsje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 25 november 2019, 20:49

Hoi hoi,

Fiets bevalt nog steeds waanzinnig, ondertussen circa 1500km gereden en nog geen gekke defecten of iets gehad.

Enige wat ik jammer blijf vinden is dat ik dus geen 750ml bidon in de houder mee kan nemen. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, is er misschien al iemand die een oplossing gevonden heeft?
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Pietjezoektfietsje schreef: do 18 maart 2021, 20:50 Hoi hoi,

Fiets bevalt nog steeds waanzinnig, ondertussen circa 1500km gereden en nog geen gekke defecten of iets gehad.

Enige wat ik jammer blijf vinden is dat ik dus geen 750ml bidon in de houder mee kan nemen. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, is er misschien al iemand die een oplossing gevonden heeft?
Is de Fidlock 590 misschien iets? Mrs Vibe heeft dezelfde fiets en die fidlock past prima. https://www.fidlock-bike.com/en/produkt/bottle-590/
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Je hebt ook houders die je iets lager kan laten zakken, waardoor er boven wat meer ruimte is. Ook zijn er waar de bidon zijwaarts er uit kan
Plaats reactie