Krush Mountainbikes

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Hoi allen,

Ik was gisteren op Bike Motion en liep daar tegen het Nederlandse merk Krush aan.
Ik kende het niet en via de zoekfunctie kreeg ik 0 resultaten. Iemand hier die het merk kent?

Na wat zoeken op de website lijk je daar voor een niet al te hoge prijs een heel aardige fiets samen te kunnen stellen: https://krush-bikes.com/
Ik vind alleen geen gegevens over de geometrie van de frames, of ik heb niet goed gezocht.

Iemand die ervaring heeft met dit merk?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Hier staat de geo van een frame dat er verdacht veel op lijkt: https://wholesaler.alibaba.com/product- ... 5dEn0zeOQ=
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

pimmedoris schreef: ma 2 maart 2020, 18:29 Hoi allen,

Ik was gisteren op Bike Motion en liep daar tegen het Nederlandse merk Krush aan.
Ik kende het niet en via de zoekfunctie kreeg ik 0 resultaten. Iemand hier die het merk kent?

Na wat zoeken op de website lijk je daar voor een niet al te hoge prijs een heel aardige fiets samen te kunnen stellen: https://krush-bikes.com/
Ik vind alleen geen gegevens over de geometrie van de frames, of ik heb niet goed gezocht.

Iemand die ervaring heeft met dit merk?
Krush is meer stickerplakker dan merk

1 voordeel tov zelf een chinees bestellen: als er iets kapot gaat kun je in NL terecht voor evt garantie
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Pollekes
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 08:42
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer en Canyon Stitched (Beide van m'n dochter)

Gewoon weer een van de vele stickermerken.

Zelf een paar jaar geleden met Krush in onderhandeling geweest voor een cyclocross frame.
Uiteindelijk prjs en kleur overeen gekomen, waarna ik nog een bevestiging vraag met een afbeelding van het frame.

Frame wat overeengekomen was had flat-mount schijfrem montage en steekassen (Miraclebikes CX028), terwijl het frame dat bevestigd werd, post mount montage had en uitvaleinden voor snelspanners.
Reden die ze opgaven was, dat het frame dat ik wilde het model van het jaar ervoor was, en niet meer leverbaar. Die met uitvaleinden en post mount was "zogenaamd" het nieuwe model. :roll:

Dat soort grappen moet je bij mij niet mee aankomen.
Ik heb het flat-mount, steekas frame via AliExpress dan maar rechtstreeks besteld bij Miraclebikes.
Was goedkoper uit en had het frame binnen 8 dagen in huis.
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Pollekes schreef: ma 2 maart 2020, 20:09 Gewoon weer een van de vele stickermerken.
Dat lijkt er wel op idd.

Als je naar de wielen kijkt:
- Carbon velgen met alu nippels, en dan Champion spaken.....
- Alu nippels en 28 spaken, tot een rijdersgewicht van 150 kilo....

Ook geven ze niet aan wat de binnenbreedte is, wat momenteel natuurlijk wel een "hot" item is, en de naven zijn ook onbekend (waarschijnlijk hun eigen gebrande naven).

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Helder, ik blijf bij de bekende(re) merken :D
jeroentjuh76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: do 21 februari 2013, 11:46

zelf ook contact gehad met Krush voor een fiets. terwijl we allemaal weten dat het chinees is werd er vanuit hun vrij geheimzinnig over gedaan. en dat vind ik niet kloppen. het zal niet slecht zijn, en evt garantie afhandelingen via hun. maar wees gewoon open hierin.
Plaats reactie