Betaalbare fully voor Benelux parcoursen

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik zou zelf nooit "trial" gaan rijden op een fully. 😁
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1549
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Heeft nog niemand Bossnut geroepen? Of de iets betere Triple B. Volgens mij is er een topic over hoe je die fietsen met extra korting kunt bestellen...
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ik heb een Scott Spark 940 (2015) die heeft 100mm veerweg. Niks mis mee, beprekende factor op die fiets ben ik nog altijd zelf geweest. Schoorl, UHR, Nijmegen, st. Vith, Clervaux, Willingen, dwars door Schotland dikke pret. Pas dit jaar in Spanje vond ik het niet gezellig meer. (maar daar reden wij een heel ander koekje) Ondertussen dus ook een Genius 940 onder mijn kont. Drops op Schoorl boeit dat ding niet. 150mm veerweg overkill extraordinaire. :winkie: Dus ik denk dat je met de huidige "trail" Spark (120mm dus niet de RC versie) een heel fijn fietsje hebt voor jou doel. Gewoon eens testen zou ik zeggen. Want wij kunnen hier nog tig pagina's vol typen, je weet het pas als je er zelf op zit. :-q
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie