Trek Topfuel 9.8 2020

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Edlisjas
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 juli 2008, 21:21
Mijn mountainbike: Canyon Exceed pro race 9.9 Lauf, Cannondale Beast of the East 1, Niner RLT9 steel, Sram Force.

Iemand in het bezit van deze fiets? Zoja, wat zijn de ervaringen? Bedankt om deze te delen.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Een minuut geleden geef je in ander topic aan al besteld te hebben. Dus vanwaar de vraag in bikeadvies?
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Edlisjas
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 juli 2008, 21:21
Mijn mountainbike: Canyon Exceed pro race 9.9 Lauf, Cannondale Beast of the East 1, Niner RLT9 steel, Sram Force.

Har77 schreef: zo 24 mei 2020, 07:06 Een minuut geleden geef je in ander topic aan al besteld te hebben. Dus vanwaar de vraag in bikeadvies?
So?

Waarom mag ik niet vragen naar ervaringen als de fiets reeds besteld is?
Marcel964
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 21 september 2015, 15:20

Ik heb hem nog niet besteld, wellicht kan jij je ervaringen met ons delen? Ben nl ook in de markt voor deze (of een oiz tr en sinds deze week een scalpel se)
Edlisjas
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 juli 2008, 21:21
Mijn mountainbike: Canyon Exceed pro race 9.9 Lauf, Cannondale Beast of the East 1, Niner RLT9 steel, Sram Force.

Marcel964 schreef: zo 24 mei 2020, 08:24 Ik heb hem nog niet besteld, wellicht kan jij je ervaringen met ons delen? Ben nl ook in de markt voor deze (of een oiz tr en sinds deze week een scalpel se)
Ik verwacht hem in de loop van volgende week. Als je hem wil zou ik niet te lang meer wachten. Vorige week woensdag waren er nog 6 beschikbaar in maat M bij Trek, dit voor de BENELUX. De scalpel SE was ook een mogelijkheid maar mijn FM is gestopt met Cannondale. Zelf kom ik van een gewone Scalpel.
Plaats reactie